العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 07-04-2012, 11:27 AM
حمادة ونور حمادة ونور غير متواجد حالياً

حمادة ونور is a jewel in the roughحمادة ونور is a jewel in the roughحمادة ونور is a jewel in the rough
افتراضي رد: ايهما افضل ؟؟؟ ولماذا !!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

الذوق أولا وأخيراً

وانا متفق معاك
قديم 07-04-2012, 11:32 AM
moustafa.peace moustafa.peace غير متواجد حالياً

moustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حمادة ونور مشاهدة المشاركة

انا معاك يا مصطفى اكيد النوع التانى هيبقى اسهل بس ربنا يستر وبعد لما يتعلم السواقة ميبقاش قليل الادب
والله مش عارف اقولك اية بس فعلا مغظم الناس هنا فى مصر واخدة السواقة غافية يعنى مثلا لو انت بتاخد turn على طرق زحمة مش تلاقى حد بيقفلك عشان تاخدة مستريح تلاقى كلة بيكبس مش عايزك تدخل علية مش عارف لية يعنى مع انة لو صبر وعدى الناس والله الدنيا هتمشى ومش فى حد هيتعطل خالص ربنا ييسر الحال
قديم 07-04-2012, 03:08 PM

حمادة ونور is a jewel in the roughحمادة ونور is a jewel in the roughحمادة ونور is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moustafa.peace مشاهدة المشاركة

والله مش عارف اقولك اية بس فعلا مغظم الناس هنا فى مصر واخدة السواقة غافية يعنى مثلا لو انت بتاخد turn على طرق زحمة مش تلاقى حد بيقفلك عشان تاخدة مستريح تلاقى كلة بيكبس مش عايزك تدخل علية مش عارف لية يعنى مع انة لو صبر وعدى الناس والله الدنيا هتمشى ومش فى حد هيتعطل خالص ربنا ييسر الحال
ما هو لو وقف لحد فى uturn اللى وراه مش هيرحمه من الكلاكسات ولو هادى فى السواقة الكلاكسات هتخليه ماشى بالعربية متعصب
قديم 07-04-2012, 03:12 PM
moustafa.peace moustafa.peace غير متواجد حالياً

moustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to behold

والله انا مش هكدب عليك انت صح بس فى ناس محترمة انا عن نفسى لما بكون فى حاجة زى كدة بستنى وسبحان الله كما تدين تدان زى ما انا بقف لغيرى والله فى مواقف كتير بلاقى غيرى بيقفلى يعنى اهوة حبة كدة وحبة كدة وكلة بيمشى
قديم 07-04-2012, 06:46 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moustafa.peace مشاهدة المشاركة

والله انا مش هكدب عليك انت صح بس فى ناس محترمة انا عن نفسى لما بكون فى حاجة زى كدة بستنى وسبحان الله كما تدين تدان زى ما انا بقف لغيرى والله فى مواقف كتير بلاقى غيرى بيقفلى يعنى اهوة حبة كدة وحبة كدة وكلة بيمشى
عندك حق (( كما تدين تدان ))