العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 11-04-2012, 03:52 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه رايك الاصدقاء فى السيراتو ولا الاكسنت2012

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حاتم عبدالرؤوف مشاهدة المشاركة

شكرا يا هشام على مشاركتك ومشاركت كل اللى شاركونى الراى وعقبال ما ابارك لكم كلكم لما تغيرو انا اشتريت السيراتو تحفه الفتيس الجديد مخلى العربيه حكايه لكن العفشه زى ماهى رغم انى جايب الجنط ال15 وكمان العربيه كويتى ولكن وفى حكايه ليه انى استلمت العربيه من يوم 1 ابريل ولليوم لم ارخصها علشان غلطه فى اخر رقم فى بصمة الموتور ودىة غلطة اللر رفع البصمه فى المينا ورجع الورق تانى للمينا وهيتصلح وهيرجع على المرور المركزى فى مدينة نصر وبعد كده هيروح على مصر الجديده عشان يطلعو التعديل بالرقم الخطأ وهو الرقم الاخير شوفتو البلد الجميله اللى احنا فيها ادعولى ربنا يكفينا شر عيون الناس ويسر الامور وينتهى الموضوع فى اقرب وقت
مبروووووووووووووووووك اولا
ويكفيك شرها زان شاء الله الموضوع هيتحل
قديم 15-04-2012, 02:00 AM
حاتم عبدالرؤوف حاتم عبدالرؤوف غير متواجد حالياً

حاتم عبدالرؤوف will become famous soon enoughحاتم عبدالرؤوف will become famous soon enough

ركبت النمربأربع مسامير بعشرين جنيه البلطجيه عاملينها تسعيره
الزيرو بعشرين ولاد التيت وغير الهبل اللى انا شوفتو كمية العربجيه والاشكال اللى تقلقك مالهاش حل واشكال مليانه بيشل فى وشوشها حاجه عجيبه والداخليه سايبه الاشكال دى ازاى ماتعرفش وتحس ان الواحد بقى فريسه للكل كل واحد عايز يهبش اللى فى جيبك وكلهم بيصرفو على يتامى وكلام رعاع ماتفهمش وبعد عناء ثلاث ساعات اخير ظهرت الرخصه والبيه المندوب بديلو 200جنيه مش عاجبو وهو ولا عمل حاجه ولا حرك ساكن من مكانو ووقنا طوابير فى كل شىء وانا طبعا متبهدل معاه وكلام المعرض اللى اشتريت منو كلام ايه يسهلك كل حاجه وبعد البيع انسى معرض سىء جدا
ومستوى سىء فى التعامل بعد ماممسكو الفلوس فى ايديهم والله انصح الجميع بعدم التعامل معاهم فى معرض u 2 فى مصر الجديده من اول صاحبو ومدير المعرض ولحد بتاع التراخيص حاجه مش ممكن اتصل بيهم عشان يتصرفو فى مصيبة البصمه بتاعت الموتور وهما ولا يردو وحاجه زباله اسف على التعبير لمقامك الرفيع لكن والله كانت تجربه سيئه من معرض يدار بشكل ولا سوق العاشر لدرجة لما جيت استلم العربيه كان مدير المعرض عايز يبدلها بواحده تانيه ونا كنت قارى كل حاجه فيها ودفعتلهم ثلاثون الف عربون لحد مايظبطو ورقها واسلمهم الباقى ولكن تقريبا كان فى شىء فى نفس ابن يعقوب واخدت اللى شوفتها من الاول ولكن اتمنى ان لايمر احد من هذا المنتدى بتجربت الشراء منهم لتلاعبهم فى كل شىء لدرجة انهم طلبو الايصالات الخاصه بالدفع لمبلغ ال 110000 الف واديتهم للمندوب النحس بتاع التراخيص اللى وقعت فيه ويلا كانت واقعه شوفت بقه رحلة عذاب لشراء سياره حاجه تضحك لما وصلنا اليه من تخلف ولف ودوران يلا لا يسعنى غير انى اشكرك بجد على مشاركتك الرقيقه وعقبال ما اباركلك انت كمان وربنا يوسعها علينا وعليك بكل خير
قديم 15-04-2012, 02:20 AM
teffa85 teffa85 غير متواجد حالياً

teffa85 is a jewel in the roughteffa85 is a jewel in the roughteffa85 is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حاتم عبدالرؤوف مشاهدة المشاركة

ركبت النمربأربع مسامير بعشرين جنيه البلطجيه عاملينها تسعيره
الزيرو بعشرين ولاد التيت وغير الهبل اللى انا شوفتو كمية العربجيه والاشكال اللى تقلقك مالهاش حل واشكال مليانه بيشل فى وشوشها حاجه عجيبه والداخليه سايبه الاشكال دى ازاى ماتعرفش وتحس ان الواحد بقى فريسه للكل كل واحد عايز يهبش اللى فى جيبك وكلهم بيصرفو على يتامى وكلام رعاع ماتفهمش وبعد عناء ثلاث ساعات اخير ظهرت الرخصه والبيه المندوب بديلو 200جنيه مش عاجبو وهو ولا عمل حاجه ولا حرك ساكن من مكانو ووقنا طوابير فى كل شىء وانا طبعا متبهدل معاه وكلام المعرض اللى اشتريت منو كلام ايه يسهلك كل حاجه وبعد البيع انسى معرض سىء جدا
ومستوى سىء فى التعامل بعد ماممسكو الفلوس فى ايديهم والله انصح الجميع بعدم التعامل معاهم فى معرض u 2 فى مصر الجديده من اول صاحبو ومدير المعرض ولحد بتاع التراخيص حاجه مش ممكن اتصل بيهم عشان يتصرفو فى مصيبة البصمه بتاعت الموتور وهما ولا يردو وحاجه زباله اسف على التعبير لمقامك الرفيع لكن والله كانت تجربه سيئه من معرض يدار بشكل ولا سوق العاشر لدرجة لما جيت استلم العربيه كان مدير المعرض عايز يبدلها بواحده تانيه ونا كنت قارى كل حاجه فيها ودفعتلهم ثلاثون الف عربون لحد مايظبطو ورقها واسلمهم الباقى ولكن تقريبا كان فى شىء فى نفس ابن يعقوب واخدت اللى شوفتها من الاول ولكن اتمنى ان لايمر احد من هذا المنتدى بتجربت الشراء منهم لتلاعبهم فى كل شىء لدرجة انهم طلبو الايصالات الخاصه بالدفع لمبلغ ال 110000 الف واديتهم للمندوب النحس بتاع التراخيص اللى وقعت فيه ويلا كانت واقعه شوفت بقه رحلة عذاب لشراء سياره حاجه تضحك لما وصلنا اليه من تخلف ولف ودوران يلا لا يسعنى غير انى اشكرك بجد على مشاركتك الرقيقه وعقبال ما اباركلك انت كمان وربنا يوسعها علينا وعليك بكل خير
مبروك عليك العربية ويديك خيرها ويبعد عنك شرها والحمد لله ان المشكلة اتحلت
قديم 15-04-2012, 03:59 AM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute

الف مبرووك على السيراتو ربنا يديك خيرها ويكفيك شرها

تقبل تحياتى
قديم 17-04-2012, 02:58 AM
حاتم عبدالرؤوف حاتم عبدالرؤوف غير متواجد حالياً

حاتم عبدالرؤوف will become famous soon enoughحاتم عبدالرؤوف will become famous soon enough

شكرا فادى انا عملت بنصيحتك فعلا واتمنى نتواصل دائما