العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 07-12-2010, 01:48 PM
capink capink غير متواجد حالياً

capink will become famous soon enoughcapink will become famous soon enough
افتراضي رد: اسعار وموصفات نيو كيا سيراتو2011 بظبط

انا آسف لأني قلت قبل كده انها نزلت في سمير ريان اتضح ان الراجل قلي كلام غلط
الكلام اللي قالوا التوكيل في روكسي ان موديل 2011 الست نقلات حينزل كمان أربع شهور (نفس الميعادالمتوقع لنزول الإلنترا الجديدة) و ممكن تحجز من دلوقتي. المقدم المطلوب 20 ألف ممكن تستردهم في أي وقت و دي أنا شاكك فيها لاني سمعت عن ناس بتحاول تبيع استمارة الحجز.

الفروفات الأساسية هي 6 نقلات و محرك gdi . بس فيه كمان فروقات شكلية بسيطة كالآتي:

1. شكل الشبكة الأمامية اتغير. الصورة الأولى للشكل القديم و الثانية للشكل الجديد

2. شكل الفتيس اتغير

كمان ال sx حتنزل بجنوط 16 (مش عارف اذا ده معناه ان هما شافوا ان ال17 عمل مشاكل في مصر؟ )

الجنط ال 17

الجنط ال 16
قديم 07-12-2010, 02:47 PM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة capink مشاهدة المشاركة

انا آسف لأني قلت قبل كده انها نزلت في سمير ريان اتضح ان الراجل قلي كلام غلط
الكلام اللي قالوا التوكيل في روكسي ان موديل 2011 الست نقلات حينزل كمان أربع شهور (نفس الميعادالمتوقع لنزول الإلنترا الجديدة) و ممكن تحجز من دلوقتي. المقدم المطلوب 20 ألف ممكن تستردهم في أي وقت و دي أنا شاكك فيها لاني سمعت عن ناس بتحاول تبيع استمارة الحجز.

الفروفات الأساسية هي 6 نقلات و محرك gdi . بس فيه كمان فروقات شكلية بسيطة كالآتي:

1. شكل الشبكة الأمامية اتغير. الصورة الأولى للشكل القديم و الثانية للشكل الجديد

2. شكل الفتيس اتغير

كمان ال sx حتنزل بجنوط 16 (مش عارف اذا ده معناه ان هما شافوا ان ال17 عمل مشاكل في مصر؟ )

الجنط ال 17

الجنط ال 16
شكرا ليك على المعلومه ونتمنى تكون سليمه المره دى.

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"
قديم 08-12-2010, 02:32 AM
الصورة الرمزية citroeen
citroeen citroeen غير متواجد حالياً

citroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to behold

يعنى الواحد ميشتريش حاجة سيراتو دلوقتى وازاى بردة الاتنين 2011 فى نفس الوقت فتيس العادى وفتيس 6 دى شركة غريبة اوى
قديم 08-12-2010, 02:41 AM
capink capink غير متواجد حالياً

capink will become famous soon enoughcapink will become famous soon enough

أنا منغير عربية حاليا و علشان كده مقدرش استنى أربع شهور. لو انت معاك عربية يبقى أحسن انك تستنى.
قديم 08-12-2010, 02:45 AM
الصورة الرمزية citroeen
citroeen citroeen غير متواجد حالياً

citroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to behold

لو كدة اجيب سيراتو الخليجى و مش لازم توكيل و ال6 نقلات بداية من 104 لل117 و خلاص بقى استنى اية بس خلاص