العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 06-06-2012, 02:17 PM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه الحل ؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حمادة ونور مشاهدة المشاركة

حضرتك بتقول ابعد عن اوكار التكاتك اذا كان اصلا انا فى منطقة نصها تكاتك ومفيش حد بيمشى بسرعة قانونية ولو فكرت انك تمشى بيها هتلاقى الكلاكسات هرياك من ورا ومينفعش ابعد عن الطرق المزدحمة لان طريقى لازم اعدى على طريق زحمة ومفيش حل غير الطريق ده
يبقى سعدتك تستخدم العربية عند الضرورة علشان تطبق المثل الى بيقول(حمارتك العرجة تغنيك عن سؤال اللئيم)يعنى العربية تكون تحت امرك فى احلك الظروف واعمل زى سعات كثيرة بركنها بأخذ مواصلات ولكن لو ظروف تحتم استخدام العربية تبقى عربيتك هى طوق الأنقاذ والنجاة وربنا يسلم طريقك وطريقنا جميعاً--ومتبعش العربية:W kiss5:

قديم 06-06-2012, 02:18 PM
engfathy engfathy غير متواجد حالياً

engfathy is just really niceengfathy is just really niceengfathy is just really niceengfathy is just really nice

انا معاك في اللي انت بتقوله وفكرت كتير زيك كدة اني ابيع العربية او اركنها علشان زهقت من تعب الاعصاب في السواقة
بس برجع في الاخر افكر مع نفسي الاقي ان تعب اعصابي ده مش هايجي حاجة جنب بهدلة المواصلات و تحكمات سواقين الميكروباص والتاكسي و لو راجع متأخر تلاقي نفسك بتلعب مع المواصلات حلق حوش ده غير بهدلتك لو شايل حاجات كتير او معاك حريم كمان
في الاخر برجع اقول نار العربية ولا جنة المواصلات
قديم 07-06-2012, 12:44 AM
الصورة الرمزية borio1704
borio1704 borio1704 غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات، أحب اليابانية، الكورية، ولا أفضل الأوروبية
التخصص العملى: استشاري نظم جودة
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

borio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond repute

أنا فعلا بعت عربيتي لنفس الأسباب تقريبا

وحاليا معنديش عربية.... وأعصابي أهدا بكتير

بس ما انكرش.... في أوقات باندم إني بعتها.... بس مش كتير... ومش عايز أشتري تاني في الوقت الحالي

...
قديم 07-06-2012, 05:39 PM
emadwady emadwady غير متواجد حالياً

emadwady has a spectacular aura aboutemadwady has a spectacular aura aboutemadwady has a spectacular aura about

بص حضرتك ان زيك كدا وعصبى برضوا ريحت دماغى ومبقتش بخرج بيها الا فى المشاوير اللى معايا فيها عائلتى علشان مايتبهدلوش فى المواصلات انما الشغل واى حاجة تانى بستحمل و أقضيها مواصلات ورأيى بلاش موضوع البيع دا علشان الواحد مابيصدق يجيب عربية يترحم من بهدلة المواصلات وغلو اسعار التاكسى
قديم 07-06-2012, 07:46 PM
الصورة الرمزية eng/walaaeldeen
eng/walaaeldeen eng/walaaeldeen غير متواجد حالياً

من انا؟: مهندس سيارات
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الفك و التركيب

eng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond repute

السلام عليكم
صلي صلاة استخاره وبيعها وريح نفسك وما توجعش دماغك ولو حسيت بندم اشتري واحده ثانيه
والله المستعان

صل اللهم على خير الأولين والآخرين وعلى آله الطيبين الطاهرين واصحابه الغر الميامين ومن تبع هديه إلى يوم الدين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربي اغفر لي وتب علي إنك انت التواب الغفور
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين