العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 02-02-2010, 05:34 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال لمالكى نيو اكسنت 2010 الجديده

الف مبروك على العربيه بس يعنى ايه تزود الحساس؟؟؟؟؟؟؟؟
قديم 02-02-2010, 06:06 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

مبروك يا بهاء باشا على العربية
ياريت بقى تقولنا على انطباعك على العربية الاولانى وايه اللى انت كنت منتظره فيها ومالقيتهوش وايه اللى انت كنت مش منتظره ولاقيته
ويعنى كلمنا على الثبات بالذات على السرعات العالية وامتصاصها للمطبات ووسعها من جوه
وياسلام بقى لو شوية صور من جوه تبقى عملت الصح
مبروك تانى على العربية يا نجم
قديم 02-02-2010, 06:56 AM
الصورة الرمزية ابو يمني
ابو يمني ابو يمني غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير مبيعات شبابيك p.v.c
هواياتي: الكمبيوتر

ابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thekingmido2010 مشاهدة المشاركة

انا استلمت النيو اكسنت النهارده ولسة راجع اهو هى فعلا مبتنورش الا زرار الازاز بتاع السواق ودى حاجة رخمة بس هى كدة نعمل ايه
كان لى سؤال فين الحساس بتاع العربية علشان عاوز ازود الحساس بتاعها ومش عارف هو فين ؟
ونسيت اقولك 1000 مبروك
الف مبروك وربنا يبارك لك فيها والعربية حلوة جدا بس هو غبور لازم يوفر في شوية حاجات ملهاش لازمة يعني كان زود 100 جنية وعمل زرار مضئ لكل زجاج بصراحة بيوفر في حاجات ملهاش لازمة وخلي بالك اول 1000 كيلو براحة علي العربية ال ار بي ام بين 2 و 3 ميعديش ومتشغلش التكييف كثير يعني جربة بس وبعد صيانة الالف براحتك وعلي فكرة العربية هتفرق معاك خالص بعد اول 100 كيلو هتحس ان الماتور فاق

[SIGPIC][/SIGPIC]
قديم 02-02-2010, 04:27 PM
thekingmido2010 thekingmido2010 غير متواجد حالياً
من انا؟: مغامر , طموح

thekingmido2010 is on a distinguished road

الله يبارك فيك
بالنسبه للحساس انا قصدى حساس الانذار مش عارف هو فين ptmnlo123per111

new accent
قديم 02-02-2010, 04:32 PM
thekingmido2010 thekingmido2010 غير متواجد حالياً
من انا؟: مغامر , طموح

thekingmido2010 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khalid75 مشاهدة المشاركة

الف مبروك يا باشا بس ياريت تقولى استلمت اية مع العربيه وهل فعلا فية وصله uspللكاسيت
انا معرفش انت تقصدنى ولا لأ بس على العموم الله يبارك فيك انا اللى استلمته(الدليل+الضمان ‘الاريال‘وصلة USB للكاسيت‘2مفتاح‘2ريموت)
هو ده اللى استلمته مع العربية
ويا رب تكون استفدت سلام بقى انزل اخد لفه ptmnlo123per179

new accent

التعديل الأخير تم بواسطة thekingmido2010 ; 02-02-2010 الساعة 04:34 PM سبب آخر: خطأ