العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 113

قديم 17-02-2010, 04:20 PM
الصورة الرمزية ahmed turbo 1
ahmed turbo 1 ahmed turbo 1 غير متواجد حالياً

ahmed turbo 1 has a reputation beyond reputeahmed turbo 1 has a reputation beyond reputeahmed turbo 1 has a reputation beyond reputeahmed turbo 1 has a reputation beyond reputeahmed turbo 1 has a reputation beyond reputeahmed turbo 1 has a reputation beyond reputeahmed turbo 1 has a reputation beyond reputeahmed turbo 1 has a reputation beyond reputeahmed turbo 1 has a reputation beyond reputeahmed turbo 1 has a reputation beyond reputeahmed turbo 1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل مشكلة ارتفاع دركسيون ال A113 فعلا مرهقة لليدين ؟ سؤال لماكي A113

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dark-man مشاهدة المشاركة

الاعضاء الكرام
السلام عليكم

بإذن الله تعالى انا ناوي اشتري اسبيرانزا A113 ولكن عيب واحد فقط هو اللي مخليني متردد !!

مشكلة واحدة بس هي اللي مزعلاني من العربية دي -على الرغم ان فيها كل الكماليات - وهي مشكلة ارتفاع مستوى الدركسيون ptmnlo123per144

انا سمعت ان الدركسيون بيتعدل بس المشكلة انه حتى لما بتنزله لتحت خالص برضو بيفضل عالي !!

وده أكيد حيسبب ارهاق لليدين (يعني بالبلدي كده الواحد ايده حتخدل او تنمل) في حالة القيادة لمدة طويلة خصوصا لو الواحد مسافر

سؤالي لمالكي السبيرانزا A113 او من يعرفها جيداً...
هل فعلا تشعرون بمشكلة من ارتفاع مستوى الدركسيون ؟؟؟
يعني اشتريها ولا بلاش ؟؟؟

بليييييييييييييز افيدوني جزاكم الله خيرا

وشكرا مقدماً ptmnlo123per154

ارتفاع مستوى الدركسيون متعب
قديم 18-02-2010, 01:25 AM
dy_dy dy_dy غير متواجد حالياً

dy_dy is on a distinguished road
افتراضي رد: هل مشكلة ارتفاع دركسيون ال A113 فعلا مرهقة لليدين ؟ سؤال لمالكي A113

انا بعشق العربيات و السواقه لكن لما حبيت اشتري عربية احترت و تعبت من كتر الكلام علي العربيات دي حلوه بس دي فيها افيدوني برأيكم في السايبا برايد
قديم 18-02-2010, 02:11 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

انا مسوقتهاش كتير اوى بس فى الفترات اللى سوقتها فيها كان موضوع الارتفاع ده بيدايقنى واعتقد انه مع الوقت هيبقى متعب او هتاخد عليه الله اعلم بس انا شخصياً دايقنى

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 08-09-2010, 04:19 PM
مادا مادا غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

مادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond repute

مشكلتك سهلة جدآ ممكن تجيب مخدة صغيرة تجلس عليها العربية عليا وراسك مش اجيب السقف وممكن تجيب العراقات الاسفنك حلوة علشان كمان متعرقش الكرسى وبتعلى الواحد و ممكن تتطلع الكرسى قدام شوية لانك كل ما ترجع بالكرسى وراء بتبعد عن الديركسيون وبتحتاج لفرد ذراعك كله
قديم 08-09-2010, 08:16 PM
aboelesaad
Guest

للاهمية رد: هل مشكلة ارتفاع دركسيون ال A113 فعلا مرهقة لليدين ؟ سؤال لماكي A113

بصراحه انا سوقت كل انواع الاسبرانزا

مفيش نوع منهم تاعبني في الدركسيون و علي اعلي مستوي

بس طبيعي الاختلاف لان ده نتيجه لاختلاف طول الظهر بنا

بس ممكن في حلول

تنجد الكرسين الي قدام تنجيد جديد و تعليهم
او
تجيب فرش قطن اسمه عراقه ب 45 جنيه هتعليه بس مش اوي
او