العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > الاخبار المحلية

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل أنت مؤيد أم معارض لمشروع احلال السيارات الملاكى؟
مشروع رائع...( مؤيد ) 17 70.83%
مشروع سئ...( معارض ) 7 29.17%
المصوتون: 24. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 20-11-2010, 01:29 AM
kokowawa1970 kokowawa1970 غير متواجد حالياً

kokowawa1970 is on a distinguished road
افتراضي رد: وفاة كمال الشاذلى

الله يرحمة ززززز
قديم 20-11-2010, 05:26 PM
الصورة الرمزية mercedes
mercedes mercedes غير متواجد حالياً
من انا؟: عاملنى الله بفضله, لكننى بارزته بالمعاصى
التخصص العملى: Vasc-man
هواياتي: المشى

mercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to behold
مميز رد: القنصلية المصرية في لندن تمنع وصول تقرير للمحكمة يؤكد وفاة خالد بسبب الضرب الوحشي

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

الناس دول لو كانوا صبروا شويه كانوا عملوا الوقفة دى عشان خالد سعيد و أحمد شعبان بالمرة و اهى تبقى وقفة واحدة عشان الاتنين , بدل مايعملوا وقفة لكل واحد .

يالله , حصل خير ان شاء الله .

الظريف أنى و انا بقلب فى النت , لقيت الفيديو دع للناس اللى كانت معتصمة فى الصحرا باين؟؟؟

شوفوا عدد بتوع الهرس المركزى بالنسبة للناس؟؟؟

تقريبا كده عسكريين اتنين لكل مواطن , يا سلام عالأمن و الأمان , حاجة تفرح و الله العظيم .

الفيديو ده بأه , مقدرتش أمنع نفسى أنى أشوفه و أوريهولكوا , أصل أنا من المنصورة , بلدى و حبيبتى بأه, تحس أن فيهم غل زى مايكونوا ماسكين الاسرائيلى اللى قتل المجند المصرى على الحدود !!!!!

أما الفيديو ده بأه , عشان أرد بيه على كل المغرضين اللى بيشنوا حملات تشنيع على ظباط الشرطة الشرفااااااااااااااااااء و العقلاء و المحترمين و المؤدبين و ولاد الناس .

تقريبا الظباط دول بأه , كانوا واخدين دورة فى العراق على ايد الجيش الأميركى و لسه واصلين مصر طازه , بنار الفرن و بيطبقوا اللى اتعلموه قبل ماينسوه , معدورين برضه .

تقريبا الظابط ده , كان شايف دبانة على وش الراجل , فكان بيهشها , الحكومة بأه و خايفة عالناس و النبى, لما ولاد الراجل ده يشوفوا أبوهم و هو بيتعمل فيه كده, يبقى موقفهم ايه , أكيد هيدعوا للشرطة و الحكومة طبعا, ربنا يخليهم بس مش هنا , فى حته تانية .

تقريبا هنا, الشرطة المصرية كانت بتتشابك مع عناصر من الجيش الاسرائيلى , مندسين ضمن الشعب المصرى , صح و لا ايه؟؟؟؟

على فكرة اللى يدور يلاقى كتير بس أنا كنت مستعجل و مادورتش كويس و بينى و بينكم , الجو اليومين دول لبش و أنا خايف حبتين .

MERCEDES E230

MERCEDES E-class

بسم الله الرحمن الرحيم
عَسَى رَبُّكُمْ أَن يَرْحَمَكُمْ وَإِنْ عُدتُّمْ عُدْنَا وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْكَافِرِينَ حَصِيرًا
صدق الله العظيم
قديم 25-11-2010, 04:04 PM
M.khodary M.khodary غير متواجد حالياً

M.khodary will become famous soon enoughM.khodary will become famous soon enough
افتراضي رد: اعتقال نجل وكيل مطرانية بورسعيد مالك سفينة المتفجرات القادمة من إسرائيل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

حاسس انه خبر متفبرك مش حقيقي
ازاي قضيه متفجرات و القاضي يفرج عنه ؟؟
و بعدين النائب العام يمنعه من السفر؟؟!!!!!!
هو ممسوك بكحك العيد ولا حاجه.؟؟
و بعدين مين نبيه الوحش اللي حاشر نفسه و بيتكلم و بيقول كلام
بصراحه الفتنه لو حتيجي شكلها حتيجي من جوه البلاد من ناس من عينه نبيه الوحش دا
الخبر ده يا جماعه صحيح انا سمعته على قناه الجزيره وكان فى برنامج بتاع أحمد منصور وكان مستضيف سليم العوا وهو الى قال الخبر ده
يعنى مش معقوله عالم زى العوا هيتكلم كلام مش صحيح
كمان دلوقتى تعالوا شفوا الى بيحصل فى الجيزه وتحس ان اخوانا المسحيين حد مسيطر على تفكيرهم وبيخليهم ينسوا الدم الواحد الى بين المصريين ويعادوا الشعب والأمن وقبل ده كله بيعادوا نفسهم
ومش هفكر حد بموقف سيدنا عمر مع الاقباط فى مصر علشان اكيد محدش ناسى اصلا
قديم 25-11-2010, 04:10 PM
M.khodary M.khodary غير متواجد حالياً

M.khodary will become famous soon enoughM.khodary will become famous soon enough
افتراضي رد: اعتقال نجل وكيل مطرانية بورسعيد مالك سفينة المتفجرات القادمة من إسرائيل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فادى مشاهدة المشاركة

الخبر كاذب,
الحقيقة من تحقيقات النيابة هى أن الشحنة قادمة من الصين و ليس من اسرائيل,
و انها تحمل ألعاب نارية للأطفال (من أجل العيد),
و القضية هى تهرب جمركى و ليست تهريب شحنة أسلحة.
و جوزيف ليس صاحب الشحنة و لكن له علاقة بصاحب الشحنة و النيابة تشك فى تورطه فى التهرب الجمركى, و قد أخلت سبيله فيما بعد.
للأسف جريدة المصريون التى اقتبس منها الخبر جريدة اخوانية أخذت الخبر و فبركته لمجرد الاثارة و الله و اعلم من أين يأتى تموليها.
الخبر لو مش صحيح مكنش قاله د/سليم العوا فى برنامج اخبارى على قناه الجزيره هيسمعوا كل العالم وهو اصلا دكتور ازهرى يدعو الى الوحده دائما شأنه شأن جميع اساتذه الازهر الشريف يعنى مش هيغامر بمصداقيته فى موضوع زى كده
قديم 27-11-2010, 01:29 PM
الصورة الرمزية سمسمة
سمسمة سمسمة غير متواجد حالياً
من انا؟: سمسمة
التخصص العملى: م
هواياتي: القراءة عن السيارات

سمسمة will become famous soon enough
افتراضي رد: احمد عز :السيارات 1300 سي سي فارهة ولا تستحق الدعم

الله يكون في عون اصحاب السيارات 1300

الكلمات الدليلية
مصر, الطرق, اسعار السيارات فى مصر, انخفاض اسعار السيارات, تخفيضات, تستورد, غاز طبيعى, مرسيدس بنز, توك توك