العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 23-06-2012, 02:12 AM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطه ( قول معاك كام و انا اقولك تجيب ايه بفلوسك )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medaboy مشاهدة المشاركة

معلش ياباشا انا هطول عليك بس انا شوفت ستروين ax وهي مش صغيرة عايز اعرف هي في حدود كام لاني مش مستعد ادفع اكتر من 15 الف ومش عايز كل شوية ميكانيكي وأرف وبتاع
هى فعلا سعرها كده

و هى على العموم عربيه ممتازه الصراحه

:pod_of_gold :
قديم 23-06-2012, 03:26 AM
john.wair john.wair غير متواجد حالياً

john.wair will become famous soon enough

السلام عليكم انا معايا 40 قول 45 الف بلبل فا يا ريت تكون حاجه اوتومتيك و السلام ختام النرويجى
قديم 23-06-2012, 04:20 AM
john.wair john.wair غير متواجد حالياً

john.wair will become famous soon enough

: CONGRA~238::1 2EA7A~153:
قديم 23-06-2012, 07:06 AM
الصورة الرمزية abdohtaby
abdohtaby abdohtaby غير متواجد حالياً
من انا؟: عبدالله
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: عاشق للسيارات

abdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond repute

السلام عليكم استاذ يحى باشا كنت عاوز افضل عربيه عائليه وتستحمل المطبات والطرق الوعره في مصر وتكون مانيوال في حدود 120 ال 140 الف جنيه وايه رايك في الاسكودا فانتازيا الجديده والرينو داستر الجديده وياريت تقولي عربيات كتير كده في الاسعار دي وتقولي انهي افضلهم وانا عارف ان الاسكودا ب 155 الف بس انا بسال عليها يعني يا ريت ترد يا استاذ يحى قولي عربيات كتير في حدود الاسعار دي مابين 120 الى 140 الف جنيه وانهي افضلهم : 010104~171::0 10104~171::lo veu:
قديم 23-06-2012, 01:54 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdohtaby مشاهدة المشاركة

السلام عليكم استاذ يحى باشا كنت عاوز افضل عربيه عائليه وتستحمل المطبات والطرق الوعره في مصر وتكون مانيوال في حدود 120 ال 140 الف جنيه وايه رايك في الاسكودا فانتازيا الجديده والرينو داستر الجديده وياريت تقولي عربيات كتير كده في الاسعار دي وتقولي انهي افضلهم وانا عارف ان الاسكودا ب 155 الف بس انا بسال عليها يعني يا ريت ترد يا استاذ يحى قولي عربيات كتير في حدود الاسعار دي مابين 120 الى 140 الف جنيه وانهي افضلهم : 010104~171::0 10104~171::lo veu:
اوك تمام

عندك ميتسوبيشى لانسر قرش اعلى فئه

عندك هيونداى النترا اعلى فئه

عندك هيونداى اكسنت ار بى اعلى فئه

عندك هيونداى ix20 ( بديلة الماتريكس )

عندك كيا ريو اعلى فئه

عندك كيا سيراتو اعلى فئه

عندك بيجو 408 مانوال الفئه اللى ب 132 الف
عندك رينو داستر اعلى فئه

عندك شيفورليه كروز

عندك دايهاتسو تريوس الفئه اللى ب 134 الف

------------------------------------------