العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 02-02-2011, 07:55 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute
افتراضي رد: "يوم الغضب".

لا والله لو ركزت في الفيديوهات اللي بيعرضوها الصبح

هتلاقي احصنه والله انا متاكد ...
قديم 02-02-2011, 07:59 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _amr.mostafa_ مشاهدة المشاركة

من النهارده مفيش منتدى مفيش منتدى انا المنتدى هعهع

خلي بالك دي تاني مرة تاخد حبوب الجراءة وفي الاخر تعمل قطة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _amr.mostafa_ مشاهدة المشاركة

مش ملاحظين ا .وائل مختفي هعهعهعهعهعهعهع
ربنا يسترها لحسن يكون عملها وراح علي التحرير

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 02-02-2011, 08:02 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

ها شفت الاحصنه
قديم 02-02-2011, 08:03 PM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute

عندي سؤال الى المؤيدين للرئيس مبارك و ايضا الى المعارضين و انا واحد مش حابب مبارك بس برضه مش حابب اللي بيحصل دلوقتي انتوا عايزين انهي نسخة او فيرجن عشان الناس بتاعة النت
العراق
لبنان
اليمن
امريكا
و لا عايزين ايه بالظبط حرام عليكم بيوتنا اتخربت انا الفلوس اللي معايا خلصت عيالي مش عارف اجيب لهم لبن لو العيش اللي عندي خلص مش هعرف اجيب غيره وو لسه هنزل كمان شوية استلم خدمتي فى الشارع مع جيراني لحد الصبح نروح فين تاني ارحمونا يرحمكم الله مفيش حد عنده ريحة العقل
الى السادة دعاة الثورة لمجرد الثورة بدون تحكيم صوت العقل او حساب لحسابات اخري اقول لكم على السيناريوهات الاقل فزعا
مثال بسيط الرئيس خلع بكره الصبح و انتو عملتوا انتخابات بعدها بشهرين مين اللي هيترشح
ايمن نور
البرادعي
مصطفي بكري
السيد البدوي
المرشد العام للاخوان
احد ممثلي الاخوة الاقباط
مين تاني ممكن تعدوهم لي يعالوا بقي نشوف ما هو منصب رئيس جمهورية مش رئيس نادي كل حزب هينشق عنها اتنين تلاتة عايزين يترشحوا هما كمان اشمعني يعني و محدش فيهم الناس تعرفوا و لا عنده الارضية او الشعبية الكافية للوصول للرئاسة طيب هنعمل ايه هتالقي كل واحد منهم لم حواليه حاشية دايرة تشتري الاصوات بالفلوس و الوعود بوظائف و شقق و مناصب عشان يضمن يصل للكرسي صح لما كان بيجي عضو مجلس شعب شاري الاصوات بالفلوس كنا بنقول الجنيه اللي دفعه عشان يشتري بيه صوت هياخده من دمنا 100 ما بال سيادتكم برئيس جمهورية ركب فوق دماغنا شاري الاصوات بالفلوس نعالوا نتعود على الديمقراطية و نتعلمها صح و نشوف مين ينفعنا من هنا لنهاية السنة و بعدين نتحول انما كن فيكون دي بتاعة ربنا سبحانه و تعالي فقط لا غير

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 02-02-2011, 08:10 PM
الصورة الرمزية أحمد فاروق سيد
أحمد فاروق سيد أحمد فاروق سيد غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: محاسب قانونى
هواياتي: القراءة والأنترنت

أحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond repute

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ
فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا
تَبْدِيلاً