العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مصر بايكرز

مصر بايكرز قسم الدراجات النارية - موتوسيكلات - صور دراجات - استعراضات - احدث موديلات الدراجات - اشهر القائدين - مناسبات وانشطة الدراجات النارية فى مصر والعالم Masr Bikers

قديم 12-01-2011, 06:54 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: jack box تعرض لحادث بشع

ألف حمد لله على السلامة ياكبير, معلش ضريبة الركوب فى مصر, وولا يهمك البايك ياباشا تعيش وتجيب 10 زيه, وربنا مايجيب حوادث أبدا.

وألف شكر لكل شخص أتصل بهشام باشا وطمنا عليه, بصراحة ونعم الرجال والأصحاب, ربنا يخليكوا لبعض دائما ويديم المحبة.

وأنا أسف أنى جيت متأخر, بس بقالى فترة كبيرة مدخلتش, ده أحنا حتى ساكنين جنب بعض, كنت سألت على العنوان وجيت, بس نعمل أيه بقى.

وبعدين براحة شوية على نفسك, امال لما تجيب الهايابوزا هتعمل أيه؟

وأسف مرة تانية على الندالة, بس مش ذنبى والله.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 12-01-2011, 07:32 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute

يا نهار .............

انا اسف جدا جدا جدا جدا يا هشام على تأخر ردى ده ..

اقسم بالله انى لسه شايف الموضوع دلوقتى حالا ...

لا اله الا الله .. طمنى عليك يا هشام حالتك ايه دلوقتى والحادثة حصلت ازاى ....

انا زعلان جدا من نفسى على تقصيرى معاك ولكن والله غصب عنى سامحنى ..

انتا انسان محترم جدا وبالرغم من انى متشرفتش لغاية دلوقتى بيك شخصيا لكنى حبيتك فى الله وربنا يعلم .. وانتا ياما شرفت مواضيعى بردودك الجميلة وتشجيعك ...

ولكن واضح انك كويس ولله الحمد على كل شئ ..

اللى زعلنى بس فى ده كله موضوع سنانك دى معلش بقى قدر الله وما شاء فعل ...

بقى يا راجل تقعد تنزلنا كل يوم مواضيع عن السيفتى والخوذة بانواعها وانت مش لابس سيفتى (جبتك يا عبد المعين تعيننى لقيتك يا عبد المعين تنعان) هههههههههههههههه

الف حمدالله على سلامتك يا كبير البايكرز ... وسامحنى مرة تانية على التقصير .. طمنى بس عليك .....

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 12-01-2011, 12:26 PM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

يا نهار .............

انا اسف جدا جدا جدا جدا يا هشام على تأخر ردى ده ..

اقسم بالله انى لسه شايف الموضوع دلوقتى حالا ...

لا اله الا الله .. طمنى عليك يا هشام حالتك ايه دلوقتى والحادثة حصلت ازاى ....

انا زعلان جدا من نفسى على تقصيرى معاك ولكن والله غصب عنى سامحنى ..

انتا انسان محترم جدا وبالرغم من انى متشرفتش لغاية دلوقتى بيك شخصيا لكنى حبيتك فى الله وربنا يعلم .. وانتا ياما شرفت مواضيعى بردودك الجميلة وتشجيعك ...

ولكن واضح انك كويس ولله الحمد على كل شئ ..

اللى زعلنى بس فى ده كله موضوع سنانك دى معلش بقى قدر الله وما شاء فعل ...

بقى يا راجل تقعد تنزلنا كل يوم مواضيع عن السيفتى والخوذة بانواعها وانت مش لابس سيفتى (جبتك يا عبد المعين تعيننى لقيتك يا عبد المعين تنعان) هههههههههههههههه

الف حمدالله على سلامتك يا كبير البايكرز ... وسامحنى مرة تانية على التقصير .. طمنى بس عليك .....
ربنا يخليك يابو حسام الحمد لله وانا عارف انك مكنتش تعرف بس الحمده لله انا رجعت زي الاول بفضل ربنا وشكرا ليك ياباشا علي سؤالك .
وبعدين مين قالك اني مكنتش لابس سيفتي؟؟؟ انا مش بنزل منغيره
انا لو مكنتش لابسه كان زمان وشي مالهوش ملامح ولا جسمي ليه ملامح ياراجل انا كنت لابس جزمه سيفتي حديييييييييييييييييد اتخرمت من كتر الزحف انتا بتتكلم في ايه انا اللي زعلني بس الجوانتي عشان كنت لابس فرده والفرده التانيه مهويه عشان بغير الاغاني وانا ماشي فا طبعا زحفت علي ايدي اليمين الجوانتي طار منها والايد اتخرمت بقي ربنا يستر علي السامعين

التعديل الأخير تم بواسطة Jack Box ; 12-01-2011 الساعة 12:33 PM
قديم 12-01-2011, 12:37 PM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Injection مشاهدة المشاركة

ألف حمد لله على السلامة ياكبير, معلش ضريبة الركوب فى مصر, وولا يهمك البايك ياباشا تعيش وتجيب 10 زيه, وربنا مايجيب حوادث أبدا.

وألف شكر لكل شخص أتصل بهشام باشا وطمنا عليه, بصراحة ونعم الرجال والأصحاب, ربنا يخليكوا لبعض دائما ويديم المحبة.

وأنا أسف أنى جيت متأخر, بس بقالى فترة كبيرة مدخلتش, ده أحنا حتى ساكنين جنب بعض, كنت سألت على العنوان وجيت, بس نعمل أيه بقى.

وبعدين براحة شوية على نفسك, امال لما تجيب الهايابوزا هتعمل أيه؟

وأسف مرة تانية على الندالة, بس مش ذنبى والله.

الله يسلمك ياعمور ولا يهمك ياحبيبي كانك زورتني بالظبط كفايه سؤالك ياباشا والهايابوسا جايه ان شاء الله اول ما اخرج من الجيش اخر السنه باذن الله

قديم 13-01-2011, 11:36 PM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Jack Box مشاهدة المشاركة

ربنا يخليك يابو حسام الحمد لله وانا عارف انك مكنتش تعرف بس الحمده لله انا رجعت زي الاول بفضل ربنا وشكرا ليك ياباشا علي سؤالك .
وبعدين مين قالك اني مكنتش لابس سيفتي؟؟؟ انا مش بنزل منغيره
انا لو مكنتش لابسه كان زمان وشي مالهوش ملامح ولا جسمي ليه ملامح ياراجل انا كنت لابس جزمه سيفتي حديييييييييييييييييد اتخرمت من كتر الزحف انتا بتتكلم في ايه انا اللي زعلني بس الجوانتي عشان كنت لابس فرده والفرده التانيه مهويه عشان بغير الاغاني وانا ماشي فا طبعا زحفت علي ايدي اليمين الجوانتي طار منها والايد اتخرمت بقي ربنا يستر علي السامعين

ربنا يعزك يا رب يا إتش باشا والحمد لله على سلامتك يا باشا ..

بس غريبة اوى انك كنت لابس سيفتى ؟!! انت كنت مقفل عداد يا واد ولا ايه ههههههه

والله شكلك كنت مقفل عداد ... منتا كبير البايكرز بقى .. بس خلى بالك الطريق مالهوش كبير يا كبير

وحمدلله على السلامة ويا رب ما اسمع عنك حاجة وحشة تانى ابدا يا رب

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ