العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل ممكن الاقي لانوس تقسيط
ياريت 6 85.71%
الاقي حد 1 14.29%
يساعدني 2 28.57%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 7. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 16-09-2009, 06:25 AM
الصورة الرمزية Brave Heart
Brave Heart Brave Heart غير متواجد حالياً
من انا؟: أمير مصطفى
التخصص العملى: أستشارى نظم فى قصر العدل الكويت
هواياتي: السيارات وبس

Brave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيارة جديدة بالتقسيط

الف مبروك السياره ربنا يديك خيرها ويكفيك شرها
قديم 16-09-2009, 06:14 PM
الصورة الرمزية خطوه لأعلى
خطوه لأعلى خطوه لأعلى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Writer & Editor

خطوه لأعلى is a jewel in the roughخطوه لأعلى is a jewel in the roughخطوه لأعلى is a jewel in the rough
افتراضي رد: كيفية حساب الفوايد

جزاكم الله كل خير
قديم 16-09-2009, 09:23 PM
الماتدور الزملكاوى الماتدور الزملكاوى غير متواجد حالياً

الماتدور الزملكاوى is on a distinguished road
ارجو الافاده وكل عام وانتم بخير

انا مقيم فى الامارات ارغب فى شراء سياره بمصر بحدود من 60 ل 75 الف ارجو منكم ترشيح سياره لى

وبالنسبه للتقسيط لو تم دفع 50% من ثمن السياره ممكن شراء السياره بصوره البطاقه مع تأمين شيكات بنكيه

وسؤال اخر هل يوجد معرض اتعامل معه يكون ذات ثقه كبيره ادفع له مثلا 30 الف واحجز السياره ولا استلمها الا مع تسديد ثمن السياره
قديم 17-09-2009, 02:36 AM
boy_90 boy_90 غير متواجد حالياً

boy_90 is on a distinguished road
افتراضي رد: هل توجد شركه او بنك بيقسط للي علي المعاش ؟؟

السلام عليكم ...ازيكم يا جماعة وانا سعيد باشتراكي الاول في هذا المنتدي الجميل بجد .....بس ليا سؤال انا والدي 63 سنة وهو لواء جيش عالمعاش وعايز اقسط عربية وممكن يحول المرتب علي بنك ناصر عادي في الحالة دي هل بنك ناصر هيوافق ولو وافق والدي هيدفع كام مقدم ؟ وانا طالب لسه مش بشتغل فمش هينفع العربية باسمي وشكرا مقدما علي الرد ....
قديم 17-09-2009, 01:25 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل توجد شركه او بنك بيقسط للي علي المعاش ؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة boy_90 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ...ازيكم يا جماعة وانا سعيد باشتراكي الاول في هذا المنتدي الجميل بجد .....بس ليا سؤال انا والدي 63 سنة وهو لواء جيش عالمعاش وعايز اقسط عربية وممكن يحول المرتب علي بنك ناصر عادي في الحالة دي هل بنك ناصر هيوافق ولو وافق والدي هيدفع كام مقدم ؟ وانا طالب لسه مش بشتغل فمش هينفع العربية باسمي وشكرا مقدما علي الرد ....

حضرتك ممكن تقول عايز عربية اية وهتدفع مقدم كام من ثمن السيارة
وحضرتك مقيم فى القاهرة ولا
للاستفسار السريع
0125485222

الكلمات الدليلية
a113, للتقسيط, موتورز, مطلوب, النترا2010, بمصر, تقسيط بنك, سيارة, عربية, عربيه, فيورا, مطلوب شراء سيارة, تويوتا كورولا, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, تقسيط سيارات, اسبيرانزا, سيارات جديدة