العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات > ريفيوهات

ريفيوهات ساحة لعقد المقارنات وكذلك مراجعة رفيوهات (تقارير) السيارات واختبارات التصادم

موضوع مغلق

قديم 29-01-2010, 01:37 AM
amr246 amr246 غير متواجد حالياً

amr246 is on a distinguished road
افتراضي رد: اختار اي عربيتين واجيلك ...على طول المقارنه

السلام عليكم انا عضو جديد معاكم و عايز مساعده انا عايز اشتري عربيه من 30 الي 35 الف و كنت بفكر في كيا العصفوره و فيليشيا و يا ريت لو حد يجيبلي مقارنه بينهم في كل حاجه في العربيه
قديم 29-01-2010, 11:28 AM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

انا اسف ومش هقدر افيدكم الان .....والبنسبة لاستاذ عمرو انا مش عارف جاجه عن المستعمل ....

وباقي الاعضاء اتمنى الصبر
قديم 30-01-2010, 12:43 PM
amr246 amr246 غير متواجد حالياً

amr246 is on a distinguished road

شكرا يا د.عمرو , في سؤال ارجو تجاوبني عليه انا بسافر كتير و كنت عايز اعرف لو البرايد مناسبه ليا و لا الفليشيا , و المناسبه ناس كتير بيقولولي ان الفيلشيا بتسخن كتير و خصوصا في الاماكن الزحمه
قديم 30-01-2010, 09:13 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

والله انا ماعنديش اي خلفية المستعمل ...,,,

ممكن حضرتك في قسم البيع والشراء ...,,,

وتعمل موضوع وانشاء الله الخبره كتير ...,,,

بس ليه مش تشتري زيرو احسن من قرف
المستعمل ..
قديم 31-01-2010, 02:17 AM
mody07775000 mody07775000 غير متواجد حالياً

mody07775000 has a spectacular aura aboutmody07775000 has a spectacular aura about

عايز مقارنه بين النيو اكسنت سبورت 2010 والجين 2 2010 وقوللي مين احسنلي انا الي يهمني في العربيه
انها تكون كويسه على المطبات وصوت الموتور مش عالي ويكون العزل كويس الكنبه تشيل 3 مستريحين يعني الى حد ما ولو في حاجه احسن من الاتنين قولي بس متزيدتش عن 85 الف
موضوع مغلق