العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ايه رايك حتركب فاميه ولا ايه؟
طبعا هركب الفاميه 106 79.70%
لا ياعم انا اخايف 27 20.30%
المصوتون: 133. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 21-05-2011, 10:47 AM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حعمل الفاميه ومش هخاف البيه

اعتقد ان القانون ده حيتغير قريب وفعلا في ناس كتير محترمه
قديم 21-05-2011, 11:17 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

الله عليك والجديد سمعته من اصحابي ان ممكن يتثبت عالرخصه بس الكلام ده فالاسكندريه والقاهره
رسمى ... الكلام دا مش مظبوط ولا يوجد اى استثناءات الا فى حاله واحده وهى ان العربيه تكون نازله من بلادها ازاز فاميه وبيكون مثبت فى ورق العربيه وملفها فى المرور
محبه ... ممكن ودا حصل مع اخويا بس معرفش ايه النظام بعد الثوره وكمان لما هيروح يفحص والمهندس يلاقى الرخصه مثبت فيها فاميه والملف مش مثبت فيه !!
هيكون ايه الموقف ؟؟!!!!!!!!
قديم 21-05-2011, 11:18 AM

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmarco مشاهدة المشاركة

(مصر اتغيرت)
اه مصر اتغيرت بس قوانينها لسه ماتغيرتش
قديم 21-05-2011, 11:23 AM

يا جماعه معلش خلينا نتكلم بصراحه شويه
انا شايف ان القانون احنا كارهينه بس لان الممنوع مرغوب
فيه اه ناس حابه انها تركبه علشان الشمس وعينيها والكلام دا
انما معلش معظم الشباب بتركبه لاهداف غير شرعيه وطبعا مش محتاج افسر
حد معترض عليه فى الكلام دا ؟؟!!!

واعتقد بما ان استخدامنا احنا اللى خاطىء فيجب ان القانون يفضل لغايه ما احنا اللى نعرف نستخدم الحاجه صح

دا غير انه مش كويس فى السواقه

انا واحد من الناس بحب جدا انى استطلع الشارع اللى انا سايق فيه من بربريز العربيه اللى ادامى واللى بناء عليها بحدد سرعه العربيه او طريقه مشىى فى الشارع
طيب لو الدنيا معتمه ادامى انا هبقى ماشى مش شايف حاجه وممكن اللى ادامى يكون ادامه مشكله ومره واحده يفرمل .. طبيعى انا هلبس فيه
انا واحد من الناس بتضايق جدا لما بمشى ورا اتوبيس او عربية نص نقل بصندوق للسبب دا
قديم 21-05-2011, 12:45 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

يا نهار ابيض انا بتكلم يا ابو هنا عن الفاميه للزجاج الجانبي ودرجه فاتحه كمان تقدر تسوق بيها مستريح بالليل قبل النهار بس انا شوفت ناس بتضيف كلمه زجاج ملون في رخصه العربيه بالكومبيوتر وعشان ده يحصل لازم تكون مضافه فالملف هو المفرض فعلا القانون يتعدل بس بشروط بمعني ممكن يسمح بالفاميه الجانبي ودرجه معينه تكون فاتحه وبرضه الملصقات اعتقد دي مافيش منها ضرر ولا ايه ؟
والف شكر علي مشاركتك معانا فالموضوع ده

الكلمات الدليلية
فاميه