العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 13-08-2012, 11:53 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لكل واحد نازل يوم 24 علشان يكون ضد الشرعية علشان بس انا ديموقراطى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifabden مشاهدة المشاركة

هما طنطاوي وعنان كتر خيرهم اوي وكويس انهم عرفوا يعدوا بالبلد في الفترة دي وكويس برضه ان مرسي كرمهم وعينهم كمستشارين وربنا يعين كل مسؤل في البلد
بصراحة الحق حق ان يتبع طنطاوى وعنان فعلا اعتقد رغم كل مصايبهم اللى عملوها طوال السنه والنصف اللى مسكوها الا انهم فعلا يشكروا على انهم عدوا بالبلد لمنطقة الامان فعلا كانت اصعب سنه ونص عاشتهم مصر فى الفترة الاخيرة وديه شهادة منى بذلك

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام
قديم 14-08-2012, 08:20 AM
محمد السيد 78 محمد السيد 78 غير متواجد حالياً

محمد السيد 78 is a splendid one to beholdمحمد السيد 78 is a splendid one to beholdمحمد السيد 78 is a splendid one to beholdمحمد السيد 78 is a splendid one to beholdمحمد السيد 78 is a splendid one to beholdمحمد السيد 78 is a splendid one to beholdمحمد السيد 78 is a splendid one to beholdمحمد السيد 78 is a splendid one to behold
افتراضي رد: لكل واحد نازل يوم 24 علشان يكون ضد الشرعية علشان بس انا ديموقراطى

والله انت راجل محترم يا استاذ سيد .انت واخد بالك من الناس اللى بتعارض لمجرد المعارضة يعنى تلاقيهم يطالبو بحاجة النهاردة يقوم الرئيس عاملها بكرة يقومو هما بعد بكرة قالبين الدنيا على اللى هو عمله ويكونو هما نسو ان دى كانت مطالبهم اصلا .