العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 24-07-2012, 02:42 PM
الصورة الرمزية Tota El Masry
Tota El Masry Tota El Masry غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندسة
التخصص العملى: هندسة المنسوجات

Tota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تعمل ايه لما تلاقى موضوعك اللى طلع دمك فيه منقول فى منتدى اخر من غير ما يتكتب منقول

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yahiaashraf مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمن الرحيم

لما تبقى عامل موضوع قيم
او تقرير مصور

و تيجى تلاقيه منقول فى منتدى اخر
و منسوب الجهد لشخص اخر

هتعمل ايه

ادى عينه

تقرير عن الرينو لوجان

لاقيت فيه صور للوجان البترولى اللى انا عامل تقرير عنها

و ادى رابط موضوعى الاصلى
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=66948

انا لاقيتهم كمان ناقلين صور للوجان من موضوع عضو اخر بمنتدى مصر موتورز

و لا كاتبين ان الموضوع منقول و لا اى حاجه خالص

يعنى انا لو على موضوع تافه و صغير و انا بنقله
بكتب فى الاخر انه منقول

و مش بنسب الموضوع لنفسى

لكن انا مش فاهم العالم التانيه دى بتفكر ازاى
:w6w2 00504112236376d:w6w200504 112236376d:w6w20050411223 6376d :w6w2 00504112236376d:w6w200504 112236376d
أحتسب عند ربنا
و على فكرة عادي جداً أنا أعرف واحد بيدي دورات و مشهور جداً بينقل كلام مفكرين كبار و ينسبه لنفسه و طبعاً الناس إللي مش بتقرأ كثير بتصفق له و هو بمنتهى البتاع يقول لهم شكراً

يا تكبر دماغك و تكتب أسمك على الصور واتر مارك يا تدخل تهزأهم زي ما عملت مع واحد على الفيس بمنتهى الأدب و الذوق و قلتله الملكية الفكرة مش لعبة لأن البيه نقل القصيدة بتاعتي من غير الصورة إلل حطاها معاها و من غير ما يقول منقولة منين على أنه دارس لغة عربية بالتالي القصيدة بتاعته
يا تدخل تلطش لهم بالذوق و الأدب زي ما أتعودنا منك أنت و مجموعة محترمة من أخواتنا في مصر موتورز زي ما بنعمل على الفيس لو تطلب الأمر يا تذكر تهدي أعصابك و تسيبهم يخدعوا نفسهم و يتعودوا على النقل فيتخلفوا أكثر ما هم متخلفين
قديم 24-07-2012, 02:45 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تعمل ايه لما تلاقى موضوعك اللى طلع دمك فيه منقول فى منتدى اخر من غير ما يتكتب منقول

ده شرف ليهم انهم ياخدوا موضوع حضرتك

انا مفيش موضوع عملته الصراحة إلا لما بكون عارف ومتأكد ان الناس هتنقله

علشان كده كتبته على المنتدى

لو كنت عاوز ماحدش يسرق موضوعى ماكنتش حطيته ع المنتدى وبالتالى ماحدش هيستفيد

فإذا كان من بين مليون واحد مستفيد اتنين سرقوا الموضوع ونسبوه لنفسهم مش مشكلة

المهم ياخدوا النصيحة والمعلومة ويعملوا بيها ولصاحب السنة الحسنة أجرها وأجر من عمل بها

رمضان كريم يا كومندا
قديم 24-07-2012, 02:49 PM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

من الواجب تبيه الشخص مقتبس الموضوع

geologist the best
قديم 25-07-2012, 01:14 AM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

تسلموا يا جماعه على نصايحكم الجميله
وكل سنه و انتم طيبين
و رمضان كريم
: CONGRA~238:
: 010104~171:
قديم 25-07-2012, 01:21 AM
.EhAb .EhAb غير متواجد حالياً

.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold

اللى بيعمل كدة مش بيفكر من اساسه. لأنه بيلغى دماغه و يشغل الماوس بس