العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 23-04-2012, 03:10 PM
كمال.... كمال.... غير متواجد حالياً
هواياتي: السفارى-الصيد

كمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to behold
افتراضي رد: منين اجيب عازل حراره ولباد

R OSE4URO SE4UROS E4U
قديم 23-04-2012, 03:25 PM
الصورة الرمزية RAYAN
RAYAN RAYAN غير متواجد حالياً

مشرف التعديلات الشكلية
من انا؟: احمد ريان
التخصص العملى: مدير شركة اليجانس لفرش السيارات
هواياتي: الجديد من الافكار والتصميمات

RAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant future

ياباشا ما تقولى انت عايز تعمل ايه ونعملهولك باقل تكلفة واعلى جودة
بيتهيألى كدة افضل , 01061203070 تحت امرك فى اى استفسار ولو مش عايز تعملها عندنا اجيبلك الخامات واعملها انت فى اى مكان براحتك

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

خامات عالية الجودة وجميع الالوان

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

مواعيد العمل من ١٢ظهرا حتى ١٢ص كل ايام الاسبوع ماعدا الاحد
للاستعلام 01061203070

قديم 24-04-2012, 10:05 AM
fourseasons fourseasons غير متواجد حالياً

fourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond repute

انا اسف للتأخر فى الرد يا بوب,بالنسبه للعازل الحرارى للسخن و البارد مقصود بيه صوف الزجاجى او الصوف الصخرى و ده للرول ال شبه ورق الفويل و ده احسن عازل حرارى للتبريد الصوف الزجاجى,لاكن الصوف الصخرى ده للغلايات و خطوط البخار.لاكن عموما الشغل بيه مقرف و صعب و ممكن الأستعاضه عنه ب الأرموفليكس الأسود ال هوا كوتش ذو كثافه عاليه و ده حيبقى حلو بردواه كعازل للصوت بس مش عازل للتبريد اوى يعنى.بس شغال يعنى,و بالنسبه للأسعار انا مش عارف والله الأسعار كام دلوقتى
قديم 24-04-2012, 10:14 AM
fourseasons fourseasons غير متواجد حالياً

fourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond repute

ومعلش نسيت بالنسبه لدخول حرارة الشمس فبييبقى دخولها الرئيسى من الزجاج مش من الصاج و اهم حاجه ان كاوتش الباب يكون كويس عشان ميهربش الهواء البارد للخارج هو ده المهم.هو علميا الهواء الساخن هو ال بيروح للهواء البارد.بس هو فى الأخر تهريب للتكييف.و بالنسبه للزجاج فى عوازل حراريه بتتباع للأزاز بس غاليه قوى و كان فى هنا كذا موضوع عن العوازل ديه بس تقريبا العربيه بتتكلف من 1500 ال 3000 جنيه.غالى موت و انا نفسى اعمله و الله و فيه حاجه تانيه نفسى اجربها للأزاز حاجه سر كده مش عارف حتنفع ولا لا...........ولو نفعت و متلعتش غاليه حبقى اقولوكوا
قديم 18-06-2012, 08:56 PM
fesal.almasry fesal.almasry غير متواجد حالياً

fesal.almasry will become famous soon enoughfesal.almasry will become famous soon enough

انا نزلت اشتريت 4 متر عاز ل حراري عباره عن طبقه فوم ابيض وعليها طبقه من الفويل كدا عامله زي الالمونيم كدا
المتر ب 12 ج
وجبد لباد 2 متر في 2 متر ب 16ج
العتبه من عند بتوع التبرييد والتكييف
وجبت ازازتين فوم حراري الواحده ب 35 ج 750 ملي