العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 21-03-2012, 05:57 PM
الصورة الرمزية khaled_1993m
khaled_1993m khaled_1993m غير متواجد حالياً
من انا؟: DR. Khaled Hussein Isamil
التخصص العملى: طالب طب
هواياتي: السيارات

khaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud of
افتراضي رد: مشروع معرض سيارات

مليوووون جنيه ليه يا جماعة انا متهيالي مش للدرجة دي
يعني هافترض اني واحد عنده المكان فهيوضبه كويس في حدود 50 الف مثلا
بعد كده بقي صاحب المعرض امامه حاجتين :-
1- انه يشتغل بنفسه و يشتري عربيتين او 4 بالكتير اوي يبدا بيهم ودول مش هيزيدو عن 500 الف (طبعا ممكن حد تاني يشتغل كسر زيرو او مستعمل مش لازم زيرو يعني )
2- انه ياخذ توكيل شركة معينة و دي انا معرفهاش اوي بس متهيالي كده انه بيبقي في عقد و الشركة بتوردله عربيات يحطها عنده في المعرض يعني مش بيشتريها بس ياريت لو حد يعرف تفاصيل الموضوع ده يقولي عليه لاني معرفوووش اوي
بس كده يعني التكلفة مش هتزييييد عن نصف مليون انشاء الله
بس طبعا ده هيبقي معرض يعتبر صغير مش كبير بس انا رايي اني الواحد يبدا بحاجة زي كده و يعدين ربنا يرزقه

شباب و قوة و غرور و فتنة و تسويف في التوبة حتي جاءت لحظات الوداع الاخيرة

قديم 15-04-2012, 06:55 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشروع معرض سيارات

مش بس كده ده ممكن من غير ولا عربيه ويبيع لحساب الغير بس صاحب الموضوع بيسأل عن معرض بيع سيارات جديدة مش مستعمل
كمان لما تحسب لازم تعمل حساب ايجارات ومرتبات ودعاية ومصاريف تاسيس لمدة سنة قدام مش بس مصاريف التوضيف وقيمة العربيات

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش