العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 17-11-2011, 03:49 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حصريا علي مصر موتورز قائمة بجميع اسماء مرشحين مجلس الشعب

كورسير بجد
: THUMBS~220::T HUMBS~220::TH UMBS~220::THU MBS~220::THUM BS~220::THUMB S~220::THUMBS ~220::THUMBS~ 220::THUMBS~2 20::THUMBS~22 0::THUMBS~220 : : THUMBS~220::T HUMBS~220::TH UMBS~220::THU MBS~220::THUM BS~220::THUMB S~220:

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 17-11-2011, 04:00 PM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute

ما تشوفلنا الراجل ده اسمه نزل في الكشوفات ولا لأ ؟ علشان ان ما كانش نرجعله دبدوبه ونخلص :wave 2W21:
قديم 17-11-2011, 04:14 PM
Neo206 Neo206 غير متواجد حالياً

Neo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond repute

بجد تسلم يا كروسير
جزاك الله خير
قديم 17-11-2011, 04:25 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mar mar مشاهدة المشاركة

كورسير بجد
: THUMBS~220::T HUMBS~220::TH UMBS~220::THU MBS~220::THUM BS~220::THUMB S~220::THUMBS ~220::THUMBS~ 220::THUMBS~2 20::THUMBS~22 0::THUMBS~220 : : THUMBS~220::T HUMBS~220::TH UMBS~220::THU MBS~220::THUM BS~220::THUMB S~220:
شكرا يا مرمر على تنبيهك لي على موضوع كورسير المفيد ده لكن انا دايرتى تبع الجيزة المرحلة التانية والظاهر لسه ما اعلنوش الكشوف النهائية لاسماء المرشحين
ومالزال البحث جارى واشكرك مره تانية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر ديزل مشاهدة المشاركة

ما تشوفلنا الراجل ده اسمه نزل في الكشوفات ولا لأ ؟ علشان ان ما كانش نرجعله دبدوبه ونخلص :wave 2W21:
جامدة جدا يا ديزل ههههههههههههههه
بس ما عتقدش انه نزل لان كورسير لسه ماجابش دائرة "ديزنى لاند"
وعلى كده بقى اللى هاينتخبوه من كى جى 1 ولا كى جى 2 ....؟؟؟؟؟

صلى على رسول الله
---------------------

قديم 17-11-2011, 04:43 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mar mar مشاهدة المشاركة

كورسير بجد
: THUMBS~220:

تسلمي يا مرمر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر ديزل مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه

هو اساسا شبه الدبدوب يا عم تامر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Neo206 مشاهدة المشاركة

بجد تسلم يا كروسير
جزاك الله خير

تسلم يا غالي ونورت الموضوع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymangalal مشاهدة المشاركة

شكرا يا مرمر على تنبيهك لي على موضوع كورسير المفيد ده لكن انا دايرتى تبع الجيزة المرحلة التانية والظاهر لسه ما اعلنوش الكشوف النهائية لاسماء المرشحين
ومالزال البحث جارى واشكرك مره تانية

جامدة جدا يا ديزل ههههههههههههههه
بس ما عتقدش انه نزل لان كورسير لسه ماجابش دائرة "ديزنى لاند"
وعلى كده بقى اللى هاينتخبوه من كى جى 1 ولا كى جى 2 ....؟؟؟؟؟

تسلملي يا ايمن باشا وان شاء الله نشوفك السنة الجايه انتا اللي مرشح نفسك وبعدين مش كنت في المرج ومريح دماغك ايه اللي وداك الجيزة