العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 10-08-2011, 11:48 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: لكي لا ننسى: موقعة الجمل - شكرا للمجلس العسكري

الاخ ممفور كان عامل موضوع موجهه لمحمد فاضل علشان يرد عليه بالادله علي موضوع حركة 6 ابريل

انا بقول للاخ ممفور للاسف محمد مش هيقدر يرد لانه في جرجا دلوقتي وانتا عارف ايه اللي بيحصل في جرجا دلوقتي واحلي حاجه كل واحد نايم في سريره ومش حاسس باللي الجيش فيه وان ازاي جيش من المفروض ملهوش دعوا بالامن الداخلي ينزل الشوارع

يا ريت بدل ماحنا نازلين تريقة كدا تتفضل حضرتك تشوفلك حتة سلاح وتنزل تقف بيه تحت بيتك وتقول للمجلس العسكري والجيش شكر الله سعيكم انا هحمي نفسي بنفسي
قديم 10-08-2011, 11:56 PM
الصورة الرمزية ahmad2
ahmad2 ahmad2 غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس مدني
هواياتي: الصيد

ahmad2 is a splendid one to beholdahmad2 is a splendid one to beholdahmad2 is a splendid one to beholdahmad2 is a splendid one to beholdahmad2 is a splendid one to beholdahmad2 is a splendid one to beholdahmad2 is a splendid one to beholdahmad2 is a splendid one to behold

استاذ ممفور والله العظيم الجيش اللي حضرتك حريص جدا جدا على اظهار سلبياتة ولم تترك أي فرصة بدون أن تجرح في أفرادة وتشكك في وطنيتهم هو الجيش المصري وأفرادة هم أبناء هذا الشعب العظيم وليس الجيش الاسرائيلي
قديم 11-08-2011, 12:10 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

كلامكوا مليء بالوطنية و الاماني
و الايام سوف تظهر الحقيقة

و زي ما انا اشد المعارضين لاعطاء مبارك فرصه

انا اعلم تمام اليقين عن المهزلة اللي بتحاك حاليا وراء الكواليس انتاج و اخراج المجلس العسكري

انا مش تبع انتوا كما ذكر كورسير و مش عارف هوا قصدوا مين بانتوا

كان مسحه بس للاسف انتوا هتفضلوا تشككوا في سمعة الجيش

و للاسف الجيش يبعت 10 الاف عسكري للتحرير علشان يضرب شوية عيال معتصمين و اللا خمسين ستين راجل شايب من اهالي الشهداء

لكن عمره ما يتعامل صح مع مسلحين زي جرجا و القرية اللي جنبها اللي شغالين الي و قنابل كاننا في حرب
و اللا شوية عربان حافيين معاهم ار بي جيهات و رشاشات

لكن القوات الصاعقة مش فاضية تروح سيناء واللا جرجا لأ قاعدين بيحرسوا سيتي ستار و ميدان التحرير من اعداء الوطن من اهالي الشهداء او بائعي الشاي و القهوة
قديم 11-08-2011, 12:12 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

حد يرد عليا ليه القضاء بيتعامل بعدم مساواة بين محامي الشهداء و محامي مبارك!!! رفض اعطاء تصريحات لمحامي الشهداء و تصريحات محامي مبارك و العادلي بتوصلهم لحد البيت؟
قديم 11-08-2011, 12:20 AM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute

انا اسف كلام ممفور صح جدا والراجل مش بيتكلم على ابناء الجيش اللى هما اخويا واخوك لاة بيتكلم على الرؤس الكبيرة دول خاربينها وعملين شرفاء زى بالضبط بيضربك من غير ما تشوف ايدة جيش اية اللى كويس دا لولا شوية المظاهرات اللى فى السويس والتحرير الكام يوم اللى فاتوا كانوا طلعوا مبارك براءة هو الناس اللى معاة بينيمونا وتقولوا الجيش واذكركم انا بتكلم على الرؤس الكبيرة انما ابنائنا واخوانا دول غلابة روح يروح تعالا يجى تحت الامر يعنى ولا انتوا مشفتوش الضباط اللى مسكين شباب نازلين ضرب عجين والله والجيش واقف بيتفرج والله اقسم هذا حصل ودخلوهم فى عربية امن مركزى
يا جماعة الجيش مش زى الشرطة بيضربك قدام عينك لاة يضرب جامدة من غير ما تشوف ايدة وينيمك ويهديك ويضرب تانى
دا راى والاختلاف فى الرى لا يفسد للود قضية شكرا