العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 06-08-2011, 09:42 PM
Mr.NoLoVe Mr.NoLoVe غير متواجد حالياً

Mr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the rough
افتراضي رد: ارجو من جميع ملاك rb الرد العربيه مفيش ثبات وبتحك ؟

ثبات العربيه جميل جدا جدا على سرعه 160 انا كنت بشد مع واحد صاحبى هو معاه اكسنت ار بى وانا رينو لوجان وهو عمال يغرز والعربيه جميله جدا جدا معاه
قديم 07-08-2011, 09:21 AM
developar developar غير متواجد حالياً

developar is on a distinguished road

اولاً احب اقول عن تجربه شخصية مجربها فى عربية نيواكسنت عمله 2000 كيلو يعنى زيرو العربية مشاء الله عليها سبات عالى غير سبات اى عربية تانيه من هيونداى ودى شهاده حق وعلى 175 وكانت استبول بجد تحفة ولون فيها حجات بقا تخنق من عمو غبور اول حاجه
انا عمرى مشفت عربية ممكن تحرك عصا الفتيس الاتومتك وهيا وقفا وتجبها فى اى مكان لاكن مع هيونداى غبور ار بى ممكن مش بس كده انتا ممكن تدور العربية وتقبل منك حتى لو انتا جايب على الاستيب ترونك او على الار ودى بقا جننتنى طول عمر العربيات الى ركبتها مبدورشى الا على حرتين بس لاما البى او ال N لكن دى ممكن وده بصراحه الى جننى منها لاكن على السبات تحفا استهالك فى البنزين بشهاده منى عملت 375 كيلو وماشى على سرعه عاليا مش اقل من ال 130 ومشغل التكيف والله كل الى سحبتو منى هما بظبت 28 لتر وده استهالك بصراحه انا عمرى مشفتو فى اى عربيه تنية اكون ماشى ومسافر ومشغل التكيف وحارق على العربيه وهيا مشاء الله
فىها بقا مشكله بجد تانيه تغيظ مووووووووووووت
المشكله دى رغم انها تفها الا انها تشل وممكن تكون قبلت كتير او منا وهى ان الاقصدام الامامى وبزات من النحيه اليمين وانتا ماشى ممكن تسمع حكه والعيب فى الحكه دى ان الفبر البلستك الى حولين العجل مبيبتشى كويس مع الاقصدام فتسمع حكا كتير ودى بتحتاج بس مسمار ب 2 جنيه بتركيبة عن اى حد حفشجى بس السوال بقا عربيه زيرو ينفع يبقا فيها العيب ده كمان اخر عيب فيها انا شفتو بصراحه كمان هوا المساعد بتعها الامامى كان ضعيف موت واتغير على 3000 كيلو صحيح هوا تغير علشان العربية مبتهداش بس بردو مش مبرر ان فى 3000 يكون مدمر وبذات ان هوا واحد بس الى باظ يعنى مش الجوز الامامى وهى دى تجربتى مع الهيونداى ار بى ومع العلم العربية انا لا امتلكها بس بقدر اتحرك بيها عادى لانها بتاعت صديق ليا وده الى انا شفتو منها وده الى حصلها مع زميلى موضوع المساعد ده وانا حبيت اقول للافادره بس منكرشى ان سبات العربية واستهلكها وان قطع غيرها تكون موجوده وبره التوكيل ده شى كويس ومنكرشى انها عربيه فعلاً كويسه بس السعر مبالغ فيه ده من وجهت رئى
قديم 07-08-2011, 11:18 AM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

الفيرنا مع جنوط ثابته اكيد النيو اكسنت ار بى برضة هتكون ثابته ان شاء الله عربيه شيك وجميلة بالتوفيق

geologist the best
قديم 07-08-2011, 05:22 PM
toty_305 toty_305 غير متواجد حالياً

toty_305 will become famous soon enough

tagroba sha5sya eshtry 3arabya japanese a7san b kteer fel sabat mesh 3aref howa 3shan el nas eshtaret el 3arabya deih to23od tebal3' ana ma3aya el RB w betl3ab 3la el tari2 3la 120 w 130 ana garbtha 3la tari2 safar bgad mesh f cairo ma3 w ra2iy el satability me7taga sho3'l kteer ma3 7teramy l kol wa7d shayf enha sabta >
قديم 08-08-2011, 04:21 PM
hatempilot hatempilot غير متواجد حالياً

hatempilot is on a distinguished road

العربية ثابته لحد 160 كم /س الفئه ب 107 صالونها أحلى