العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 14-05-2011, 12:43 PM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هاتعملو اية؟؟؟؟؟؟؟

الحمد لله أنا مقاطع الأفلام كلها من سنين و مش حاسس إني ناقصني حاجة
دي بقت حاجة تقرف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يا باشا مقاطعه كامله بأذن الله ديه افلام اولا كلها اسفاف وقرف

ثانيا الافلام دلوقتي بقيت عبارة عن شرب بانجو وحشيش ورقص وهلس وقلة ادب

يعني من الاخر افلام هابطه كلها زي اللي بيمثلوا فيها

وان شاء الله نشوف الافلام ديه وهي بتخسر خسارة السنين علشان يتعلموا الادب الشرعي ويعرفوا ان الله حق ودم الشهداء ده ميروحش هدر
الله عليك يا أبو حميد ايه الدرر اللي بتنقط منه
جااااااااامد

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]
قديم 14-05-2011, 02:14 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

كلام كورسير الى حد كبير صح مافيش افلام كويسة الا قلة قليلة لكن موضوع القائمة السوداء انا ضده اولى مبادئ الحرية احترام الرائ الاخر حتى لو معارض لرائ وهى دى الديموقراطية
وبينى وبينك ظروف البلد والمنطقة مش بتاعة افلام خالص
يا بدر باشا متزعلش مني انا مش معاك في موضوع اننا منعملش قائمة سوداء

لازم كل واحد يعرف اللي ليه واللي عليه

وانا مش معارض لمبدء الاختلاف في الرئ ولكن بأدب مع احترام رأي الاخر وعدم التجريح في المشاعر

يعني ميطلعش واحد جحش زي طلعت حاحا ويقولك ان اللي كانو في الثورة بيتحرشوا بالبنات وبيعملوا افعال لا اخلاقية

وينفعش تطلع واحده تقولك احراقهوم

ويطلع واحد اقرع يقولك امنعوا عنهم الدواء والاكل والشرب

كل ده ومش عايزنا نعمل قائمة سوده علي دماغهم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alymonir مشاهدة المشاركة

الله عليك يا أبو حميد ايه الدرر اللي بتنقط منه
جااااااااامد

تسلملي يا استاذ علي وعلي فكره انا كنت شغال فترة في مدينة الانتاج وكنت بحضر تصوير الافلام قمة المسخرة وقلة الادب وسيبت الشغلانه من كتر المناظر المنيلة اللي شوفتها وحسيت ان المكان كله شياطين
قديم 14-05-2011, 02:23 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

[QUOTE=corsair;426843]يا بدر باشا متزعلش مني انا مش معاك في موضوع اننا منعملش قائمة سوداء

لازم كل واحد يعرف اللي ليه واللي عليه

وانا مش معارض لمبدء الاختلاف في الرئ ولكن بأدب مع احترام رأي الاخر وعدم التجريح في المشاعر

يعني ميطلعش واحد جحش زي طلعت حاحا ويقولك ان اللي كانو في الثورة بيتحرشوا بالبنات وبيعملوا افعال لا اخلاقية

وينفعش تطلع واحده تقولك احراقهوم

ويطلع واحد اقرع يقولك امنعوا عنهم الدواء والاكل والشرب

كل ده ومش عايزنا نعمل قائمة سوده علي دماغهم

بلاش ناخد طلعت كمثال انا بتكلم عن اى ممثل ماكنش عاجبه الثورة وبيحب الرئيس المخلوع يبقى وحش كل واحد حر فى رايه طالما بدون تجريح وتجاوز حدود الاخلاق

وخلاص ياكورسير الفيرنا غيرتك اوى تلاقيها من فلول النظام هم اللى جابوهالك وتلاقيك كنت مشارك عز ولا جرانة فيرنا و بيضا
قديم 14-05-2011, 02:24 PM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute

اولا مين هما الفنانين اللي انتم مقاطعنهم

ثانيا انا بتجه لافلام الكوميدي والاجنبي و بعرف الافلام اللي من النوعية دي و مبتفرجش عليها بخلي صحابي يحكولي هههه

تمنياتي لكم باجازة سعيدة

رمضان كريم
قديم 14-05-2011, 02:25 PM
powerofdream powerofdream غير متواجد حالياً

powerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يا باشا مقاطعه كامله بأذن الله ديه افلام اولا كلها اسفاف وقرف

ثانيا الافلام دلوقتي بقيت عبارة عن شرب بانجو وحشيش ورقص وهلس وقلة ادب

يعني من الاخر افلام هابطه كلها زي اللي بيمثلوا فيها

وان شاء الله نشوف الافلام ديه وهي بتخسر خسارة السنين علشان يتعلموا الادب الشرعي ويعرفوا ان الله حق ودم الشهداء ده ميروحش هدر
بعد اذن كورسير نفس رايه

جهاز كسر زيرو بالعلبة والضمان وكامل المشتملات وامكانيات عالية

http://www.masrmotors.com/vb/showthr...599#post583599