العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 03-05-2011, 02:20 AM
الصورة الرمزية أشرف صبرى
أشرف صبرى أشرف صبرى غير متواجد حالياً
من انا؟: حلمى الأكبر مجاورة النبى فى الجنه بدون حساب
التخصص العملى: ضابط مهندس

أشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud of
افتراضي رد: إستطلاع رأى هام و عاجل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق ابوذيد مشاهدة المشاركة

ما هى الاجابه التى وصلت لها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا هاقولك نتيجة الاستطلاع اللى انا عملته ع الفيس
ان يضرب المخلوع مصر الضربه الجويه و يحكم اسرائيل 30 سنه
والله العظيم النتيجه جت بنسبة 100 % كده
قديم 04-05-2011, 09:09 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أشرف صبرى مشاهدة المشاركة

هذا الاستطلاع انا كنت عملته ع الفيس و لاقى قبول
فأرجو من اسرتى العزيزه التعليق بآرائها فى الاستطلاع

إختار إختيار من اثنين :
ماذا كنت تتمنى لو عادت بنا الايام :

الاختيار الاول : ان يضرب مبارك اسرائيل الضربه الجويه ثم يحكم مصر 30 سنه
الاختيار الثانى : ان يضرب مبارك مصر الضربه الجويه ثم يحكم اسرائيل 30 سنه
هههههههههههههههههههههههه
بس ياريت يااستاذ اشرف لو حكم اسرائيل ياخد كل اعوانه معاه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 04-05-2011, 01:55 PM
corsair
Guest

ههههههههههههههههههههههههه ه

كل ما افتكر موضوع الضربة الجوية ده اقعد اضحك حسسوني ان لولا حسني مبارك كان زمانا لحد دلوقتي محتلين

الله ينتقم منه خلا الناس اهملت دور البحرية والمشاه والصاعقه والمدفعيه والاشارة وخلتهم يعتقدوا ان مبارك راح لوحده ضرب اسرائيل كلها حسسوني انه سوبر مان بتاع مصر

والدي وملايين زيه ضحوا بنفسهم في الحرب ولا اتكرموا خمس اللي بتوع السلاح الجوي اتكرموه

انا عن نفسي كنت اتمني ان اسرائيل اول ما تشوف طيارته داخله عليهم كانوا خلصوا عليه وارتحنا مش عارف ازاي خلع منهم
قديم 04-05-2011, 02:16 PM
الصورة الرمزية أشرف صبرى

أشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud ofأشرف صبرى has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

هههههههههههههههههههههههه
بس ياريت يااستاذ اشرف لو حكم اسرائيل ياخد كل اعوانه معاه
يا راجل حرام عليك اليهود دول بنى ادمين برضه
يعنى نضربهم نووى و ماشى ....جوى ماشى .....بحرى ماشى ...برى ماشى....انما المخلوع و اعوانه يحكموهم 30 سنه اتقى الله دول بشر برضه
قديم 04-05-2011, 02:28 PM
الصورة الرمزية أشرف صبرى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ه

كل ما افتكر موضوع الضربة الجوية ده اقعد اضحك حسسوني ان لولا حسني مبارك كان زمانا لحد دلوقتي محتلين

الله ينتقم منه خلا الناس اهملت دور البحرية والمشاه والصاعقه والمدفعيه والاشارة وخلتهم يعتقدوا ان مبارك راح لوحده ضرب اسرائيل كلها حسسوني انه سوبر مان بتاع مصر

والدي وملايين زيه ضحوا بنفسهم في الحرب ولا اتكرموا خمس اللي بتوع السلاح الجوي اتكرموه

انا عن نفسي كنت اتمني ان اسرائيل اول ما تشوف طيارته داخله عليهم كانوا خلصوا عليه وارتحنا مش عارف ازاي خلع منهم
حبيب قلبى انا مش معاك
احنا حنى لو لولا المخلوع كان زماننا محتلين...كنا سنه وللا اتنين اتحررنا و بعدين بقينا بعد 28 سنه زى ماليزيا وللا تركيا
انما كده احنا خسرنا المستقبل اصلاً
وبالمناسبه ان دور الضربه الجويه كان هامشى جداً و كان الدور الاساسى للدفاع الجوى و المشاه والمدرعات
طبعاً ده مايغنيش عن دور ابطال الطيران
يعنى منظومه متكامله تم اختزالها
اما دور والدك و سعد الشاذلى و غيرهم فعدم تكريمهم جه لمصلحتهم لأن ربنا عايز مايخدوش حاجه ف الدنيا عشان يحوش لهم تكريمه ف الاخره(مجاورة النبى ف الجنه ان شاء الله)
وكفايه تكريم ليه ف الدنيا ان انت ابنه
و كفايه ان ربنا كرمه ان انا صاحبت ابنه....هاهاهاهاهاها:play ing_music: