العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 02-11-2010, 09:23 PM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طبعت ورقة للى راكن صف تانى يمكن يحس . هل دة حل صحيح ؟

فكره رائعه احييك عليها بس اسمحلى ققولك ان الى اتعودعلى كده لا حياة لمن تنادى مينفعش معاهم غير
قديم 02-11-2010, 09:32 PM
الصورة الرمزية NicEgypt
NicEgypt NicEgypt غير متواجد حالياً
من انا؟: web programmer & application windows
هواياتي: marketing books كتب علم التسويق بأنواعها

NicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond repute

المشكلة ان خلفي سور والاخ امامى مباشرة .. فتحت عربية اوبل فيكترا وحركتها وصاحبها جية وشفنى
وطبعا مغلي ولله الحمد رغم انى بحاول اخد الموضوع ببساطة المهم انة تفهم الموقف ومشى لقيت شاهين تاكسى
بيركن بضهرة وبيتكلم ف الموبايل صدرت لة الوش الخشب ومشى .. العربية اللى واقفة امامى مباشرة مفيمة
يعنى باشا بصيت على الزجاج لقيت بادج " النيابة الادارية " وطبعا علامة الميزان المحترمة اللى ملهاش لزمة
طبعت الورقة وحطيتها فى المساحات ووالله العظيم ايدي بتكلنى ومصبر نفسى بالعافية وشكلي هخرج اعمل فيها حاجة
الفيرنا دي دورت على صاحبها فى كل حتة مش لاقية ومش عايز اكسر فيها حاجة حاولت افتحها معرفتش رغم انى
فتحت كذا عربية مش عارف دى ملها انا صورت وهحاول انزل الصور .. الطريف ان الناس بتتفرج عليا ف الشارع
ومتابعين اللى بعملة وطبعا كلة بيقولك دة مجنون وشوية والجنونة فعلا هتشتغل
على الله بس الاخ ميطلعش ظريف وياخد نفس الورقة ويكتب لى على ضهرها كلمتين ويحطها لى فعربيتى من باب الاستظراف بقى ... انا اللى عربيتى متغطية وراكنة موازي للتاكسى اللى كنت فتحتة سابقاَ .. صاحبة راكن ومطلع العربية لبرة هو كمان بلطجة وفى ضهري سور
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg IMG0041A.jpg‏ (45.3 كيلوبايت, المشاهدات 3)
نوع الملف: jpg IMG0039A.jpg‏ (51.6 كيلوبايت, المشاهدات 4)
نوع الملف: jpg IMG0040A.jpg‏ (46.0 كيلوبايت, المشاهدات 2)
نوع الملف: jpg IMG0042A.jpg‏ (55.2 كيلوبايت, المشاهدات 1)

التعديل الأخير تم بواسطة NicEgypt ; 02-11-2010 الساعة 10:07 PM
قديم 02-11-2010, 09:39 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

هية فكرة محترمة جدا بس ما اظنش انها حتنفع مع اللى اتعود على الركن الغلط ربنا يوفقك وابقى طمنا

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 02-11-2010, 09:45 PM
منعم الكنج منعم الكنج غير متواجد حالياً
من انا؟: عبدالمنعم والشهره منعم
التخصص العملى: طالب فى اكاديميه المستقبل
هواياتي: السيارات

منعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond repute

انا شايف انك توفر حبر وطباعة ورق لان ديه طبيعة الشعب المصري ماشي بالمثل اللي بيقول يله نفسي انا لو مكانك هريح للي قافل عليا الكاوتش عنده علشان زي ما خلاني معرفتش اخرج بالعربية انا كمان هعطله ومش هخليه يعرف يخرج بيها وهو ده الحل الوحيد مع النوعيه ديه من البشر
هو ده الكلام يا احمد باشا ومفيش غير كده لان لو عملنا غير كده هنبقى احنا مش كده ولو بردو احنا معملناش كده هما هيعملوا معانا كده يبقى ليه احنا منعملش كده !!يبقى احنا لازم نعمل كده لان مصر مبتمشيش غير بكده .ولا مش كده

شكرا لحسن استماعكم وصبركم على كده
كان معكم مراسلكم منعم كده من توكيل (هى كده الدولى )
شكراااااااااااااااااااااا ااااااااااااااا

الشيطان تلميذ المراه
واستاذ الرجل
اذا كانت الدنيا تعنى السعاده
فاكتبوا على قبرى
مات قبل ان
يولد
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1799045569
My Account I'm on Facebook
قديم 02-11-2010, 09:47 PM
الصورة الرمزية NicEgypt
NicEgypt NicEgypt غير متواجد حالياً
من انا؟: web programmer & application windows
هواياتي: marketing books كتب علم التسويق بأنواعها

NicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond repute

انا رفعت صور مرفقات لشكل الراكنة فى المشاركة السابقة بالصفحة رقم واحد
انا فتحت عربيات كتير ومنها فيرنا .. اشمعنى العربية دى مش عايزة تفتح معايا ؟
يمكن علشان بتاعة وكيل نيابة فأمنها ولا اية حكايتها مش عارف مفتحتش معايا
طلعت للاسف منفعش ابقى حرامي سيارات .. وخصوصا سيارات الشرطة ولسة فاتح فيكترا حمرا ركنة وراة
مش فاهم انا المفروض ان دة يبقى مستقبلاَ قاضى من القضاة .. اذا كان واكل حق الناس
هيرجع حقوق الناس ازاي ؟؟ وازاي هيحكم بالعدل اللى اساسا معنى علامة الميزان فى البادج
اللى هي معناها العدل فين العدل دة ؟ علشان كدة خربانة

التعديل الأخير تم بواسطة NicEgypt ; 02-11-2010 الساعة 10:02 PM