العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 15-08-2010, 11:51 PM
الصورة الرمزية ahmed_menaiem
ahmed_menaiem ahmed_menaiem غير متواجد حالياً
التخصص العملى: import & export
هواياتي: modified cars

ahmed_menaiem is a jewel in the roughahmed_menaiem is a jewel in the roughahmed_menaiem is a jewel in the rough
افتراضي رد: انا قربت اتجنن

انا عن نفسى مش برجح اى عربية صينى خليك احسن يابانى او كورى
قديم 16-08-2010, 12:06 AM
nottygamal nottygamal غير متواجد حالياً

nottygamal is on a distinguished road

طب انا قدامي دلوقتي اسبرانزا M11 واسبرانزا تيجو ومش عارفه اجيب انهي ؟ ايه رائيكم
قديم 16-08-2010, 02:12 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

ولاتتجننى ولا حاجه .....المفروض الاسئله دى تكون فى قسم الاسبرانزا.....دا قسم الجاك محدش فيه جرب العربيات دى ......واللهم انى صايم...
قديم 16-08-2010, 04:13 AM
nottygamal nottygamal غير متواجد حالياً

nottygamal is on a distinguished road

ام فعلا يا د كتور كمال عندك حق تخيل فاتت عليا دي معلش اظاهر اني مش في نفس مستوي زكائك وشكرا للاضافه فعلا علي اساس العربيه لسه مش وصلت عندكم وبعدين كلنا الحمدلله صايمين انا مش فاهمه ايه المقصود بالكلمه الصراحه عموما ميرسي الرد الجينتل موت ده
قديم 16-08-2010, 04:45 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

انا باقول اللهم انى صايم ....مش قصدى تريقه والله...لاكن مش عايز اقول انطباعى على الm11 و التيجو يمكن نفسك فى واحده منهم ومش عايزك تزعلى من رايى.....لاكن لو عايزه رايى ومن منتدى الاسبرانزا لانى درست العربيتين دول قبل ماأشترى الجاك.....اولا الm11 فيها عيوب فى حساس البنزين وابو الفتوح مش لاقى حل للموضوع ده وناس كتير شارياها وعامله تجمع فى قسم الاسبرانزا ورافعين قضيه....ثانيا التيجو فيها عيوب فى العفشه ....كل شويه عايزه تربيط....فيها عيوب تقفيل فى الببان....لازم ترزع الباب مره وتنين عشان يقفل....العربيه تقيله على الماتور....خصوصاا ال1600....عموماا ده مش رأيى انا بس دى اراء فى المنتدى من اللى ركبوها .....ومع ذللك انا شايف العربيتين منتشرين وناس كتير راكباهم.....وربنا يباركللك فى اى حاجه تختاريها.....ورمضان كريم علينا جميعاا