العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi

قديم 05-06-2009, 01:14 PM
الصورة الرمزية Nissan
Nissan Nissan غير متواجد حالياً
من انا؟: م/يونس حسين
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الرياضة القراءة الموسيقى السيارات

Nissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ميتسوبيشى Out lander بنكهة الشارك 2010

بالعكس شكلها جميل جدا و عجبنى جدا جدا

انا سوقت الأوت لاندر 2004 من أجمل العربيات اللى سوقتها فى حياتى و تشعر أنها ثقيلة على الأرض و ثابتة جدا فى الملفات
و بالمناسبة الدفع الرباعى فيها بصفة مستمرة يعنى لا يمكن فصله نهائيا

شارك دافع عن أفكارك
قديم 06-06-2009, 04:27 PM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute

هي بصراحة شكلها غريب مش عارف حلو ولا وحش
بس الشكل الموجود دلوقتي شايفة احسن احنا جيبنها لاختي موديل 2008 و العربية بصراحة هايلة و سواقتها اقرب للصالون من 4X4

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven
قديم 06-06-2009, 04:39 PM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Nissan مشاهدة المشاركة

و بالمناسبة الدفع الرباعى فيها بصفة مستمرة يعنى لا يمكن فصله نهائيا
تم تعديل الموضوع ده في الشكل الجديد يا باشمهندس و بقي فيه عتلة للتحويل من 2wd ل 4wd او 4hwd

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven
قديم 11-06-2009, 09:14 AM
الصورة الرمزية د./أليشع ثابت
د./أليشع ثابت د./أليشع ثابت غير متواجد حالياً

د./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond repute

صور روووووووووووووعة والله و التابلوة ولا اجمل من كدة

شكراااااااا جداااا يا غالى و الله

_________________________ _________________________ _________________
أحبوا أعداءكم باركوا لاعنيكم. أحسنوا إلى إلى مُبغضيكم، وصلوا لأجل الذين يسيئون إليكم ويطردونكم
قديم 11-06-2009, 09:26 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة horas3000 مشاهدة المشاركة

هي بصراحة شكلها غريب مش عارف حلو ولا وحش
بس الشكل الموجود دلوقتي شايفة احسن احنا جيبنها لاختي موديل 2008 و العربية بصراحة هايلة و سواقتها اقرب للصالون من 4X4
ربنا يبارك لكم فيها يا باشا ...

بس غريبة ان اى عربية تانية تعجبك بعد عربيتك ..... ربنا يبارك لك فيها يا باشا و يديك خيرها و يكفيك شرها

صحيح يا باشا انا سقت عربيات جيب كتير و بصراحة ولا واحدة منهم عجبتنى بس طبعا كلها حاجات مش جامدة قوى يعنى مثلا انفوى, تريل بليزر, باجيرو ,يوكن, باثفايندر... بحس و انا داخل على ملف انى هقع من العربية و عربيات تقيلة كدة و تجاوبها مش تمام خالص .. و عموما اسوأهم على الاطلاق بدون منافسة هى الباجيرو ... عربية ...و احسنهم كانت الباثفايندر....

بس ماسقتش البورش قبل كدة و النبى طمنى و قولى هى زى الجيبات التانية ولا سواقتها زى السيدان علشان لو زى الجيبات التانية هتعقد بقى
هو اللى متأكد منه ان ثباتها طبعا فوق العادة و قوتها على حسب هى عادية و لا اس و تيربو و لا تيربو اس

و انا بصراحة محتاج اجيب جيب قريب و طبعا بفكر فى الالمانى اولا و بعض العربيات التانية زى الكاديلاك اسكاليد و النيسان باترول لأنى اسمع ان اداءهم كويس بس برده افضل الالمانى.. هى طبعا البورش مش أول ولا تانى اختيار نظرا لسعرها اللى مش غالى خالص بس انا غالبا هجيب مستعمل
فا قولى ايه اخبار السيرفس و قطع الغيار ....

و عموما البورش دى بالنسبة ليا اسطورة فا طمنى الله يكرمك..
و الف شكر يا باشا

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!

التعديل الأخير تم بواسطة bmkbmk ; 11-06-2009 الساعة 09:58 AM

الكلمات الدليلية
mitsubishi