العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 20-05-2012, 10:33 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه اكتر وقت بتحب تسوق فيه العربيه ادخل قولنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة reda310 مشاهدة المشاركة

يوم الجمعة من بدرى لغاية بعد العصر من المغرب الزحمة ترجع تانى
يوم الجمعه جامد طبعا خصوصا الصبح بيبقى مصر كلها نايمه
ومفيش غيرى اللى فى الشارع انا بروح من المعادى لدار السلام بالظبط فى 9 دقايق بالظبط لو كان يوم عادى بقى كنت روحت بعد سنه

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام
قديم 20-05-2012, 11:50 AM
moca_moca moca_moca غير متواجد حالياً

moca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond repute

اكيد كلنا بنحب نسوق والشوارع فاضيه وهاديه ... بس عموما انا كرهت السواقه مش لاقيلها اي متعه ... اعتقد ان الهدف واحد انك توصل للبيت او الشغل ... انا اقدر اقول ان افضل وقت هو والشوارع هاديه انما مافيش متعه في السواقه بصراحه مش عارف ليه ... مع ان كل واحد مش معاه عربيه بيبص للي معاه عربيه علي انه مستمتع بيها .... الحمدلله الذي سخر لنا هذا وما كنا له مقرنين
قديم 20-05-2012, 11:50 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

أحلى وقت أنزل أسوق فيه من 2 بالليل لحد 6 الصبح
ساعات بنزل بالعربية فى الأوقات دى بس مش بزود السرعة وياسلام لو الطريق منزل
تدى العربية الغيار وتسيب العربية تتدنجل كده والهواء النضيف من غير عوادم مع كانز الكولا وسيجارة
بالظبط كأنك قاعد على البحر فى بورتوفيق ( وحشتنى السويس)
قديم 20-05-2012, 12:18 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

أحلى أوقات السواقه لما يكون اليوم عطلة رسمية أو يوم جمعه من الصبح لغاية بالليل بتبقى الشوارع فاضييييييه أو يكون فيه خسوف للشمس على رأى فيلم طباخ الريس

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 20-05-2012, 12:41 PM
حمادة ونور حمادة ونور غير متواجد حالياً

حمادة ونور is a jewel in the roughحمادة ونور is a jewel in the roughحمادة ونور is a jewel in the rough

انا نفسى الاقى الشوارع بتاعتنا شبه فيلم طباخ الريس ساعة لما كان فيه خسوف للشمس مع انى انا فى اسكندرية بس طبعا الصيف داخل والكورنيش كله بيقف بيبقى شبه شارع ابوقير بالظبط واى حد ساكن فى اسكندرية يعرف الكلام ده