العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > نادى الاطباء

نادى الاطباء خاص بالموضوعات الطبية التى يضعها المتخصصون خدمة لباقى الاعضاء

قديم 30-12-2010, 12:32 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تسوس الاستان ....اسبابه وانواعه وعلاجه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حازم شاهين مشاهدة المشاركة

تم المطلوب يا دكتور و شكرا علىالموضوع اﻹرشادى التعليمى القييم
الف شكر ليك ياأستاذ حازم وربنا يجعلكم مناره للعلم والمعرفه وشكرا لكل اداره مصر موتورز

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 01-01-2011, 06:47 PM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute

طب بعد اذنك يا دكتور كمال انا رحت لدكتور اسنان من اسبوع علشان الحشو وقع وبعدين قال لي ان الضرس بتاعك ميتحملش اي اكل كل علي الجانب الاخر لحين تجهيز الطربوش ومن ساعتها والجانب الايمن دة كلة فيه وجع بس بيروح وبيجي خاصة من الجزء اعلي الفك
هل دي اعراض طبيعية خاصةو ان الالم دة ظهر بعد مفعول البنج انتهي (تقريبا هو اداني البنج أثناء عملية البرد في العصب بتاع الفك والله اعلم) لاني اثناء مفعول البنج كنت حاسس ان العصب ال جاي تقريبا من اعلي الفك (الاذن) مشدود جدا
قديم 02-01-2011, 01:58 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة acounter01 مشاهدة المشاركة

طب بعد اذنك يا دكتور كمال انا رحت لدكتور اسنان من اسبوع علشان الحشو وقع وبعدين قال لي ان الضرس بتاعك ميتحملش اي اكل كل علي الجانب الاخر لحين تجهيز الطربوش ومن ساعتها والجانب الايمن دة كلة فيه وجع بس بيروح وبيجي خاصة من الجزء اعلي الفك
هل دي اعراض طبيعية خاصةو ان الالم دة ظهر بعد مفعول البنج انتهي (تقريبا هو اداني البنج أثناء عملية البرد في العصب بتاع الفك والله اعلم) لاني اثناء مفعول البنج كنت حاسس ان العصب ال جاي تقريبا من اعلي الفك (الاذن) مشدود جدا
الاخ الفاضل acounter يسعدنى أن أجاوب على سؤال حضرتك خصوصا هو اول سؤال لى فى المنتدى الطبى
ممكن الالم ده يكون من سببين ...الاول من مكان وخذ حقنه البنج وده بيروح بعد يوم او يومين على الاكثر
السبب الثانى لو الطبيب حط حشو مكان الحشو اللى وقع ممكن يكون الحشو ضاغط على العصب .. فأرجو المتابعه مع الطبيب واخباره بوجود هذا الالم لو ظل مستمرا

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 20-01-2011, 03:12 AM
الصورة الرمزية mr mohamed
mr mohamed mr mohamed غير متواجد حالياً
من انا؟: مواطن مصرى
التخصص العملى: فنى طائرات حربية
هواياتي: القراءة - الانترنت

mr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant future

شكرا يا دكتور على المعلومات العظيمة جزاك الله خيرا

--------------------------------------------------------

قديم 17-02-2011, 11:29 PM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute

جزاك الله خيرا