العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > نوبيرا

نوبيرا

قديم 20-04-2011, 12:53 AM
الصورة الرمزية modyegypt
modyegypt modyegypt غير متواجد حالياً
هواياتي: اخبار السيارات

modyegypt is just really nicemodyegypt is just really nicemodyegypt is just really nicemodyegypt is just really nice
افتراضي رد: نوبيرا اتوماتيك اوربى استعمال خارج

انا ركبت الفيرنا وطلع بقاعايز افرك ...
حسيت انى راكب على صابونة ولو مؤخذة يعنى بقيت بلم شوية يمين وشوية شمال وهيصة
النويرا يعنى ثبات
وبعدين دة منتدى النوبيرا
انا واخويا على ابن عمى
ههههههههههههههههه

قديم 20-04-2011, 10:19 AM
الصورة الرمزية Mr.Shams
Mr.Shams Mr.Shams غير متواجد حالياً

Mr.Shams has a spectacular aura aboutMr.Shams has a spectacular aura aboutMr.Shams has a spectacular aura about

النوبيرا وانت مغمض بس خليك فى المانيوال
قديم 20-04-2011, 11:25 AM
الصورة الرمزية احمد الشناوى1981
احمد الشناوى1981 احمد الشناوى1981 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد الشناوى
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

احمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant future

النوبيرا 1 حلوه مانيوال و اتوماتك و بصراحه
انا اخويا معاه المانيوال و كان واحد صاحبى معاه الاتوماتك و الاتنين كويسين
انا عن نفسى شايف ان الاتوماتك فيها جميل و سلس و مبيأثرش على سحب العربيه و لو لنت ميال للاتوماتك توكل على الله و متقلقش
بس حضرتك مقولتش انت هتجيبها معاقين بأسم حد و الا ليك ( انا بس بسأل السؤال ده لان انا اعرف اتنين اشترو مانيول و ركبولها جهاز فى حين ان اعاقه كل منهم فى القدم اليسرى يعنى لو كانو اشترو اتوماتك مكانوش هيحتاجو جهاز و كانو هيسوقو الاتوماتيك طبيعى جدا زى اى حد -- و لما سالت الاتنين على السبب لشرائهم المانيوال فردو ان ده المقلب الى بياخده المعاق عند شرائه اول سياره - لان التاجر كل همه انه يبيع بغض النظر عن الانسب للمشترى )
اهم حاجه تجرب الفتيس على كل النقلات و تتاكد انه سليم و بالتوفيق ان شاء الله

سبحان الله و بحمدة
سبحان الله العظيم

قديم 21-04-2011, 04:58 PM
سيد رمضان سيد رمضان غير متواجد حالياً

سيد رمضان will become famous soon enough

شكرا للجميع انا بتكلم على نوبيرا 2 موديل 2000 2001 السياره هتكون ان شاء الله باسمى انا الى عاجبنى فيها انها فبريكه وفيها كل الكمليات حتى الاير باج موجود بس عايز اعرف حاجه ممكن لو لقدر الله عطلت ينفع تتسحب ولو ينفع يكون الفتيس على انه وضع مع الشكر
قديم 21-04-2011, 09:57 PM
moko_2004 moko_2004 غير متواجد حالياً

moko_2004 has much to be proud ofmoko_2004 has much to be proud ofmoko_2004 has much to be proud ofmoko_2004 has much to be proud ofmoko_2004 has much to be proud ofmoko_2004 has much to be proud ofmoko_2004 has much to be proud ofmoko_2004 has much to be proud of

ان شاء الله ربنا مايجبش عطل
حضرتك اول ما تستلم العربية تغير كل ما جلد في العربية من جلب في العفشة او سيور او بلي و خلافة
لو لا قدر الله حصل عطل يتم سحب العربية من الأمام و ليس الخلف و الفتيس علي وضع المور او حرفN
ربنا يبارك فيها دي عربية فوق الممتازة وحاجتها هي بالضبط حاجة النوبيرا ماعدا البوابة الكهربا بتاعتها فقطهي المختلفة و الباقي هوه هوة