العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 30-09-2012, 09:52 AM
الصورة الرمزية amr elsisi 1
amr elsisi 1 amr elsisi 1 غير متواجد حالياً

التخصص العملى: مفتش صيانة

amr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حل لانهاء معضلة الاخ بتاع ال 127

والله فكرة حلوة بجد
وفعلا فكرة انسانية جميلة
وانا من الاسكندرية وجار الميكانيكي كمان
واعلن عدم انضمامي الي هذة الفكرة بدون تعليق لان التعليق سبق زكرة
تقبلو مروري

]من اهم مواضيعي المصورة
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=90049 (كيف تتعرف علي قدرة المحرك)
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=111175 (كيف تعتني بدورة التبريد)
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=124669(شرح دورة الوقود وتنظيف الرشاشات)

{وَعَسَى أَنْ تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَكُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَكُمْ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ} [البقرة: 216]}.
قديم 30-09-2012, 10:16 AM
waled_superstar waled_superstar غير متواجد حالياً

waled_superstar will become famous soon enoughwaled_superstar will become famous soon enough

اشكركم على الشعور النبيل دةا للعلم انتم فهمتونى غلط انا ما قولتش انى حمادة مقصم ما الميكانيكى زى ما قال وبيقول انى سرقتة انا بقول انى حمادة ورطنى مع ميكانيكى الانى خبرتة محدودة ومش صنايعى وللعلم انا اما زكرت انى اروح القسم كنت حجيب حمادة عشان الميكانيكى مش اكثر الرجل يشكر انة حاول يساعدنى بس كان الاول المفروض يعرف انى الميكانيكى مش صنايعى قبل ما يقول الاحد عنة عشان حرام وانا طلبت من الاخوة الخبرة والمساعدة بعد الكارثة من باب التعاون والاخوة والصداقة انا مش عوز من احد فلوس ولا اى شى انا استعوض ربنا خلاص بس حرام العربية مركونة صعبانة علية وعلى العموم معلش يا حمادة مع انى لية حق عندك بس انتا حبيت تساعد وتعمل خير ولكن الميكانيكى ما كنش على قد المسئولية واشكر كل الاخوة الافاضل فى الموقع على كلامهم حتى لو ما كنش منصف فى بعض الاحيان

التعديل الأخير تم بواسطة waled_superstar ; 30-09-2012 الساعة 10:22 AM
قديم 30-09-2012, 11:18 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

انا حاولت أساعد لكن انت كنت هتصغرنى بموضوع اننا نوصل للقسم
انا قولتلك دى آخر الحلول ونتا استعجلت
ماتزعلش منى انا مش هقدر اتدخل فى الموضوع

ولعلمك عربيتى باظت يوم الجمعه ومش هقدر اجى اسكندرية ولا أروح اى حته بيها
قديم 30-09-2012, 12:19 PM
الصورة الرمزية محمد صالح - المحامى
محمد صالح - المحامى محمد صالح - المحامى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Lawyer

محمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond repute

راى شخصى
=========
صاحب السيارة بالغ وعاقل ورشيد
وامام القانون يحاسب على جميع اخطاءة
-----------------------------
المنتدى هو مكان للمناقشة وطرح الحلول والافكار
ولكن كل شخص مسئول عن اختيارة
نحن لسنا الا مشاركين بالراى والسائل هو من سوف يدفع المبلغ وهو صاحب الراى الاخير والمناسب له
========================= ===
ايضا اطالب بتطهير المنتدى من بعض مروجى الاعلانات والسماسرة
وارجوا مراجعه المنشورات التى تخص البيع والشراء سواء السيارات الجديدة او المستعملة والتدخل لحماية المشاركين فى المنتدى من عمليات السمسرة والنصب
قديم 30-09-2012, 12:23 PM
الصورة الرمزية محمد صالح - المحامى
محمد صالح - المحامى محمد صالح - المحامى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Lawyer

محمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond repute

راى شخصى
=========
صاحب السيارة بالغ وعاقل ورشيد
وامام القانون يحاسب على جميع اخطاءة
-----------------------------
المنتدى هو مكان للمناقشة وطرح الحلول والافكار
ولكن كل شخص مسئول عن اختيارة
نحن لسنا الا مشاركين بالراى والسائل هو من سوف يدفع المبلغ وهو صاحب الراى الاخير والمناسب له
========================= ===
ومع هذا فانى اطالب ايضا تطهير المنتدى من بعض مروجى الاعلانات والسماسرة
وارجوا مراجعه المنشورات التى تخص البيع والشراء سواء السيارات الجديدة او المستعملة والتدخل لحماية المشاركين فى المنتدى من عمليات السمسرة والنصب