العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 12-11-2010, 12:17 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الى محبي الجميلة F3 الرجاء الدخول لنصرتها

الأسبرانز تتفوق ياباشا

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 26-11-2010, 12:52 AM
الصورة الرمزية اميركول
اميركول اميركول غير متواجد حالياً

اميركول is a name known to allاميركول is a name known to allاميركول is a name known to allاميركول is a name known to allاميركول is a name known to allاميركول is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

الأسبرانز تتفوق ياباشا
اخي العزيز عمر الاسبرانزا ما هتتفوق ووكيلها حسام ابو الفتوح الي عمال يغلي سعر قطع الغيار وكله يخبط دماغه في الحيط ومشاكلها مع التوكيل وقضايا مرفوعه علي التوكيل واللوجان عربيه حلوه بس عزمها ضعيف وصوت ماتور عالي وسحب مفيش وبيتحكم فيها وكيل معروف عنه ان قطع غيار منتجاته غاليه انا بشتري عربيه العمر ومش مستعد اعاني بعد ما يخلص التوكيل ميزه الbydن التوكيل لو رفض يصلح انت عندك البديل ياباني ومش اي ياباني ده تيوتا ومتسوبيشي

اللهم اني عبدك ابن عبدك ابن امتك ماض في حكمك عدل فى قضائك اسألك بكل اسم هو لك سميت به نفسك اوعلمته احد من خلقك ان تجعل القرأن العظيم نور بصري وجلاء همي م/ايمن حسن
قديم 26-11-2010, 01:23 AM
walidelwahsh
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميركول مشاهدة المشاركة

اخي العزيز عمر الاسبرانزا ما هتتفوق ووكيلها حسام ابو الفتوح الي عمال يغلي سعر قطع الغيار وكله يخبط دماغه في الحيط ومشاكلها مع التوكيل وقضايا مرفوعه علي التوكيل واللوجان عربيه حلوه بس عزمها ضعيف وصوت ماتور عالي وسحب مفيش وبيتحكم فيها وكيل معروف عنه ان قطع غيار منتجاته غاليه انا بشتري عربيه العمر ومش مستعد اعاني بعد ما يخلص التوكيل ميزه الbydن التوكيل لو رفض يصلح انت عندك البديل ياباني ومش اي ياباني ده تيوتا ومتسوبيشي
انت بتقول كلام موزوووووووووووووووووووووو وووووووووووووووون
قديم 26-11-2010, 01:24 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

الحوار اللي عمال يدور هنا و هناك ان دي احسن من دي و دي مش عارف ايه دي و الكلام على مفيش ملوش داعي !!!
احنا نتفق نناقش بعقلانية: اوجه مقارنه معينه و نجمع معلومات و تفاصيل فنيه عن كل وجه مقارنه و نخلي الحقائق و الارقام هي اللي تحكم انهي احسن او اوحش و بصراحه مفيش حاجه واو في مصر تحت ال 100 الف جنيه لأنها كلها تعتبر economical cars اقتصادية بخامات رخيصه و تشغيليه رخيصه و تكنولوجيا ضعيفه و قديمه! و حاجه تانيه: اي عربيه حتلاقي واحده كويسه في بند و تتفوق فيه و العربيه التانيه كويسه و تتفوق في بند اخر
قديم 26-11-2010, 01:30 AM
walidelwahsh
Guest

للاهمية رد: الى محبي الجميلة F3 الرجاء الدخول لنصرتها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

الحوار اللي عمال يدور هنا و هناك ان دي احسن من دي و دي مش عارف ايه دي و الكلام على مفيش ملوش داعي !!!
احنا نتفق نناقش بعقلانية: اوجه مقارنه معينه و نجمع معلومات و تفاصيل فنيه عن كل وجه مقارنه و نخلي الحقائق و الارقام هي اللي تحكم انهي احسن او اوحش و بصراحه مفيش حاجه واو في مصر تحت ال 100 الف جنيه لأنها كلها تعتبر economical cars اقتصادية بخامات رخيصه و تشغيليه رخيصه و تكنولوجيا ضعيفه و قديمه! و حاجه تانيه: اي عربيه حتلاقي واحده كويسه في بند و تتفوق فيه و العربيه التانيه كويسه و تتفوق في بند اخر
برافو يا باشا.....بصراحة عايز تركب عربية مرضية...انا بقول مرضية مش متفوقة...من اول 100000 فيما فوق...بس منين الايد قصيرة ....رحمتك يا رب