العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سلامتك على الطريق

سلامتك على الطريق خاص بالسلامة المرورية ووسائل الامان ونظم حماية البيئة

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من وجهة نظرك رايك ايه في الاختراع ده
ممتاز وهيحل مشاكل كثيرة 3 75.00%
مش هيحل المشكلة 0 0%
مينفعش في مصر 1 25.00%
لي راي اخر هقوله في المشاركة 0 0%
المصوتون: 4. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 13-06-2011, 03:02 AM
epnmasr epnmasr غير متواجد حالياً

epnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يبتكر جهازاً يقضى على جميع مشاكل المرور فى 4 مراحل

والله يا ريت ده الوحد كان بيبقى مرتاح جداً لما كنت بمشي على الدائري عندما كان مليان ردارات والعربيات ملتزمه وماشيه بالسرعه المقرره وخصوصاً إن حتى كان بعض سائقي النقل الثقيل بيلتزموا بالحاره علشان عارفين أن الكاميرات بتصور مخالفة المشي في الحارات الخاطئه
قديم 13-06-2011, 03:06 AM
الصورة الرمزية Eng.Ahmed Wagdy
Eng.Ahmed Wagdy Eng.Ahmed Wagdy غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس اتصالات
التخصص العملى: Communication Engineer

Eng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant future

ايدي علي كتفك
قديم 13-06-2011, 02:51 PM
عمرو سيف عمرو سيف غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا عاشق BMW
التخصص العملى: بكالوريوس تجارة - جامعة طنطا
هواياتي: السواقة

عمرو سيف is a glorious beacon of lightعمرو سيف is a glorious beacon of lightعمرو سيف is a glorious beacon of lightعمرو سيف is a glorious beacon of lightعمرو سيف is a glorious beacon of light

بصراحة إختاع أكثر من رائع , وكل حاجة ممكن تتنفذ مافيش حاجة إسمها ماينفعش في مصر , الفكرة كلها إنها ممكن تاخد وقت أطول شوية علشان تتنفذ أهم حاجة نبدأ الكلام حلو قوي عاوزين الفعل , أنا من رأي الإختراع ده إذا إتعمل في مصر حيفرق معانا كتير والله , عاوزين نبدأ نبدأ نبدأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأ

وحش الأسفلت
قديم 23-06-2011, 01:15 PM
الصورة الرمزية Rania Elhoseny
Rania Elhoseny Rania Elhoseny غير متواجد حالياً

Rania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond repute

بصراحة كلام ممتاز لكن فى نطاق الكلام اما فى الواقع وخصوصا فى مصر مش هينفع معانا خالصا انت اكيد فى مصر ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟