العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 28-09-2010, 04:57 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: فيرنا أو لانوس او لوجان او لادا ايهم افضل ياجدعان

طالما تاكسي يبقي افضل اختيار هو اللوجن عربية ناعمه وعاليه عن الارض وصالونها واسع جدا وشنطها واسعه جدا وهتريحك لو هتركب غاز مش هتاكل الشنطة عندك وقطع غيارها متوفرة ووكيلها محترم وكفايا ان اليد المصرية لم تلمسها
قديم 28-09-2010, 05:50 PM
الصورة الرمزية الدملاوي
الدملاوي الدملاوي غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم
التخصص العملى: إدارة فندقية
هواياتي: القراءة والتحليل

الدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond repute

اللوجان بدون تفكير

توكل على الله

قديم 28-09-2010, 07:25 PM
الصورة الرمزية tarek elbadry
tarek elbadry tarek elbadry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف فنى تكييف بشركة المقاولون العرب
هواياتي: لاتوجد هواية محددة

tarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond repute

السلام عليكم
انا بختار الانوس عن تجربة
قطع غيار رخيصة ومتوفرة جدا واسعة من الداخل موتور قوى استهلاك بنزين معقول وفى ناس بتشغلها بنزين 80 بس انا مجربتوش فيها اى ميكانيكى بيشتغل فيها مش صعبة عيبها سبتها وحش بعد 120
الفيرنا مش وحشة بس عيبها انها واطية شوية ولو عليتها بيبقىغلط على السبات بتعها وبردو قطع الغيار موتوفرة ورخيصة واى ميكانيكى بيشتغل فيها وبيحطلها بنزين 80
الادا عربية قديمة جدا جدا 50000 حرام عليها دى اخرها 20000 قطع غيرها رخيصة بس مش معمرةانا اعرف واحد جايبها تاكسى ابيض على طول عند الميكانيكى وبيشتكى منها حرام فيها الفلوس الدنيا بتطور والعربية دى محلك سر
اللوجان انا مركبتهاش بس الناس هنا فى المنتدى شكرو فيها جدا بس هل قطع غيارها برة التوكيل هتلاقى ميكانيكى يتعامل معاها دة صعب شوية والدليل ان الشركة اعلنت انها ها تشارك فى التاكسى الابيضهيا وال BYD بس لحد انهاردة انا مشفتهاش معليهاش اقبال الناس خايفة منها مش عارف لية مع ان ال BYD انا شفت منها عربيات كتير
وربنا يكرمك وتختار عربية كويسة

قديم 29-09-2010, 12:07 AM
الصورة الرمزية SALAHHAKIM
SALAHHAKIM SALAHHAKIM غير متواجد حالياً
هواياتي: الزراعة

SALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond repute

بروتون ساجا افضل من كل دول اختيار سيارة للخدمه الشاقه كماليات كتير شاسية من الفولاذ تعليق امامى ماك فيرسون وخلفى هاى بيرد بس الحق اشتريها عشان حيغلوها بعد ما تخططت المنافسه مع الفيرنا ولوجان ولانوس واصبحت تنافس النيو اكسينت والافيو ربنا معاك
قديم 29-09-2010, 12:28 AM
اميرالحب اميرالحب غير متواجد حالياً

اميرالحب is on a distinguished road

لانوس ان شاء الله