العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Matrix - ماتريكس

قديم 29-03-2010, 05:00 PM
khhip khhip غير متواجد حالياً

khhip is on a distinguished road
افتراضي رد: لافيتا2002

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hesham90 مشاهدة المشاركة

ربنا يباركلك في العربية
لو سمحت انا عايز اجيب واحدة بس كنت عايز استفس عن بعض الحاجات لو سمحت
1- العربية عموما عاملة معاك ايه
2- هل قطع الغيار زي الماتركس الي عندنا ولا مختلفة وخصوصا الماتور لانه 1500 مش 1600
3- هل الاوتوماتك بتعها كويس ولا فيه مشاكل
ومعلش اخر سؤال حضرتك ختها من التاجر بكام (قبل المعوق وفك الحظر ) وياريت اسم التاجر ورقم تلفونه اكون شاكر لحضرتك
اسف للتطويل على حضرتك
وشكرا 1-الحمد لله تمام 2-الماتور1498سم3 ونفس قطع الغيار3-اللى معايا مانوال4-التاجر الحاج على وللاسف مافيش تليفون معايا ومش فاهم يعنى ايه قبل المعوق وفك الحظر

شكرا اخي العزيز على الرد
بالنسبة لسؤال السعر في ناس يالضيف على السعر مبلغ فك الحظر (10000) + المبلغ الي بيخاذه المعوق الي الورق بيكون باسمه
وشكرا
قديم 30-03-2010, 09:52 PM
hesham90 hesham90 غير متواجد حالياً

hesham90 will become famous soon enoughhesham90 will become famous soon enough

بالنسبة لسؤال السعر في ناس يالضيف على السعر مبلغ فك الحظر (10000) + المبلغ الي بيخاذه المعوق الي الورق بيكون باسمه

هو مبلغ فك الحظر فعلا 10000ج لكن اخى العزيز الكلام ده تم الغائه ومافيش فك حظر بمعنى ان المستحق للسيارة هو المعاق فقط ولايمكنه التصرف فيها مثل الاول وفى حالة رغبته فى بيعها لايمكنه بيعها قبل ثلاث سنوات مع دفع مبلغ الحظر برضه فكده انصح الاصحاء بترك الموضوع للاخوة المعاقين للاستفادة بتلك السيارات لشخصهم فقط فى حالة احتياجهم لها واستطاعتهم علشان غير كده يبقى مافيش اى استفادة وشكرا للتواصل ومعذرة للتأخير لان احيانا الموقع بيكون عليه هاكرز ومبيفتحش معايا وارجوا من السادة المشرفين ايضاح السبب وتقبلوا خالص تحياتى
قديم 10-04-2010, 12:49 PM
mzak11 mzak11 غير متواجد حالياً

mzak11 is on a distinguished road

اخى العزيز
اسعار السيارات فى بور سعيد كام اقل حاجه ايه وانت طالع كده وشكرا لك
قديم 10-04-2010, 06:06 PM
hesham90 hesham90 غير متواجد حالياً

hesham90 will become famous soon enoughhesham90 will become famous soon enough

العضو الكريم الاسعار تبدأ من000 15 ج وانت طالع يعنى 15 و18 و23 و25 و33 و36 و38 و42 و ومعاك ل60 واكثر الانواع الدايو والهونداى كل الموديلات وتقبل خالص تحياتى
قديم 12-04-2010, 11:14 PM
miroseba miroseba غير متواجد حالياً

miroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud of

يا جدعان الحكايه ديه اتلغت مفيش حوار فك الحظر وتجيب معاااااق عشان محدش يدحك عليك فى واحد جارى معاه عربيه كده ادحك عليه والعربيه مش بأسمه ومنغير نمر وراميه تحت البيت ومش بيسوقها