العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 27-03-2012, 10:00 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: زيوت العربيات كلها مضروبة !!!!!!!

عارف اقول ايه غير حسبى الله ونعم الوكيل هى البلد ليه سايبة كدة وطريه فين الدوله فين الرقابة فين و وفين ولاه السوق المصرى بقى مزبله كل السلع المضروبة ولية نستبعد الزيوت مضروبة انا كان الوكلاء فى مصر بيغشونا بمنتجات غالية وبيحطوا فى النص منتجات مغذية فرز ملهوش تصنيف مفيش حاجة مستبعدة طالما دوله القانون غير مفعله حتى الان والموسسات نايمة اتمنة حال البلد يتغير خلال الفترة القادمة دة طبيعى لما يكون مفيش عقوبة وعقاب وحتى لو فى والمجرم عارف انه ينجد منها لازم ناس كتير تتعلم الانحراف
بالنسبةلزيت فوكس هو المعتمد فى الشركة اللى انا فيها مش بس زيوتتزييت محرك لا هيدروليك وجريز شحم وزيوت المحاور وصناديق التروس والاوناس والروافع الشوكية المفروض انه مفيش فية لعب لاننا بنجيبة بالدرم او البرميل 208 لتر او 210 لتر تقريبا ومتبرشيم بطريقة صعب يتعمل تقليد زى اى برميل زيت 210 لتر
قديم 27-03-2012, 10:03 PM
الصورة الرمزية luckyman

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

انا بجيب الزيت من محطة الوطنية للقوات المسلحة فى ثلاث محطات اتنين فى ستة اكتوبر بطريق الواحات واحدة عند دريم لاند والتانية عند الجهة التانية مدينة الفردوس للشرطة والتالتة طريق الفيوم بعد الرماية كلهم مضموننين ومحترمين والخدمة تضاهى احسن محطة فى مصر
قديم 27-03-2012, 10:28 PM
cars admire
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة luckyman مشاهدة المشاركة

انا بجيب الزيت من محطة الوطنية للقوات المسلحة فى ثلاث محطات اتنين فى ستة اكتوبر بطريق الواحات واحدة عند دريم لاند والتانية عند الجهة التانية مدينة الفردوس للشرطة والتالتة طريق الفيوم بعد الرماية كلهم مضموننين ومحترمين والخدمة تضاهى احسن محطة فى مصر
:TH E_PR~18::THE_P R~18:
قديم 27-03-2012, 11:54 PM
الصورة الرمزية matrux
matrux matrux غير متواجد حالياً
من انا؟: امجد شوقى
التخصص العملى: مهندس زراعى
هواياتي: السيارات والسفر

matrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of light

متشكر اوى على الردود وبجد نفسى نبقى دولة محترمة بقى لافيها لا غش ولا غلاء اسعار وحياة كريمة
بس الظاهر ان مافيش فايدة فالحين بس نقول اشعار المصريين اهم ههههه

وكنت عاوز اسألك يا استاذ luckyman حضرتك ماتعرفش اى حد مضمون فى المنصورة
او اى حد من المنصورة يقولى حد مضمون بيبيع فوكس جى تى او فيسكو او موبي وان بس مضمونيين ومش متبرشم برشام مصرى ؟؟؟؟؟
قديم 28-03-2012, 12:14 AM
الصورة الرمزية luckyman

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matrux مشاهدة المشاركة

متشكر اوى على الردود وبجد نفسى نبقى دولة محترمة بقى لافيها لا غش ولا غلاء اسعار وحياة كريمة
بس الظاهر ان مافيش فايدة فالحين بس نقول اشعار المصريين اهم ههههه

وكنت عاوز اسألك يا استاذ luckyman حضرتك ماتعرفش اى حد مضمون فى المنصورة
او اى حد من المنصورة يقولى حد مضمون بيبيع فوكس جى تى او فيسكو او موبي وان بس مضمونيين ومش متبرشم برشام مصرى ؟؟؟؟؟
اولا اشكرك على ثقتك الغالية للاسف انا بشتغل بره مصر وبالتالى مش عارف بس اكيد والله اعلم لو جيبت الحاجة من المصدر يكون احسن يعنى لو فى محطة موبيل يبقى حيكون موبيل اكيد ان شاء اله تعالى