العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سيات SEAT

سيات SEAT سيات SEAT سيات الاسبانية الاصل الالمانية الطابع قائد الجناح الرياضى فى مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سيات كوردوبا ابيزا وتوليدو وليون

قديم 19-03-2010, 03:10 PM
الصورة الرمزية c2bo
c2bo c2bo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Human resources
هواياتي: السيارت. السباحه. الكمبيوتر والانترنت

c2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: SEAT IBIZA 2001 OR WHAAAAAAT??

انا جبت لواحد صاحبى من شهرين عربيه ابيزه 98 بجد جاااااااااامده وحالتها كويسه جداا وقطع غيرها حلوه بس وانا عملتلو شغل بس بعيد عن التوكيل
نصيحه عربيه كويسه جدااااا وقطع غيرها هاتها اسكراب
ولو حبيت تعرف اسعار قطع الغيار تعاله بورسعيد وانا هاكون معاك وافرجك
بس افحص الماتور

I Can't Live Without Cars
قديم 19-03-2010, 05:01 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

ايوة هى سيارة رائعة وتتفوق كمان على الفولكس فاجن فى بعض النواحى انك تحس انها رياضية بنكهة سبور لكن خوفى كله من حالتها وتتورط فيها دة من ناحية من جهة اخرى الموتور الصغير السعة علشان تاخد منة شغل تمام لكن المحرك دة بالسعة دى اقتصادى وبس ولا تتوقع منة اى شىء ملفت او اداء مميز اكيد انت فاهم انا اقصد اية مثلا فى التخطى وفى طرق السفر والتخطى بعض السيارات استجابة المحرك ضعيفة لكن لو لم يكن يعنى لك الكثير فهى سيارة بداخل المدينة جيدة جدا واقتصادية لكن للسائق فقط بدون تحميل يعنى بمجرد انك تحمل فيها 3 اشخاص وتشغل تكيف وانت بتبدا الحركة او فى القومة تحس انك رابط وراك اتوبيس سوبر جيت لان عزمها واطى لكن بمجرد انك تتحرك تختفى المشكله المشكله معظمها على السرعات المنخفضة والتعجيل اى التسارع مخيب للامال مش شرط انى اقول انها جميله مش معنى كدة انى اقول ما لها وما عليها طبعا تتميز بشكل جميل وشبابى بعيدا تماما عن السيارات الشعبية امثال اللانوس والفيرنا وانا اعلم انك تريد تبرى نفسك منهم ههههههه لا باس طبعا لان اللى بقتنى سيارات زى دى فئة طبعا مش غلط دة مجرد مفاهيم اجتماعية صحيحة او خاطئة لا تدعها تؤثر على قرار شراءك خصوصا انك مش بتختار جديد
يا سلام لو تلاقى الموتور الاكبر شوية لكن طالما حالتها كويسة وعاجبك خلاص خدها واتاكد منها تانى وتالت وشكرا وربنا يكرمك وشكرا لك وتقبل تحياتى
قديم 20-03-2010, 02:42 AM
BLUE88 BLUE88 غير متواجد حالياً

BLUE88 is on a distinguished road

shokran gidan ya c2bo, we shokran liik gidan bardo ya luckyman... bigad ento tamintonii, we ana knt mi7ta.. ento tala3to gid3an awy ma3aya we isA ba3d el shira2 alga2 liko fi kita3 el gheyar we kida.. shokran gazilaan...
قديم 20-03-2010, 02:46 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

انا اللى اشكرك على ثقتك الغالية ودمت لى دائما اخا كريما