العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 26-08-2012, 12:56 AM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

كل عام وأنتم بخير جميعا ويارب أشوفكم على خير
انا كنت بسافر فى العيد وكان النت مقطوع

الحمدلله ونة الكارونة والتخبيط الأزلى اللى كان بيحصل فيها راح
لأن مستر كارز أدماير نصحنى بمادة بتتحط مع الزيت كده وبالفعل الحمدلله كل المشاكل راحت

وهحاول أجربها مع الفتيس لأنه تقيل جدا فى النقلات وخصوصا من التانى للتالت وساعات من التالت للرابع ، وطبعا ماننساش الاولانى

تقييمى للدلفاك مع الأبرو جيد جدا ، مع العلم ان العربية لما بتكون سخنة فى الزحمة بتحس انها متكتفة والعكس لما ميكونش زحمة

إستهلاك البنزين معقول والحمدلله ، وإكتشفت انك ممكن توفر نص البنزين اللى ممكن تحرقه مع الجرى بسرعة أكتر من 90 ، وكلها فى الآخر بتودى نفس السكة ، ملهاش تلاتة لازمة الجرى ، جرب وماتزهقش

محمد القاضى ومصطفى بحاول أتصل بيهم وماحدش معبرنى

أيمن باشا ربنا يعينك بإذن الله
ازيك يا اتش عامل ايه انا مصطفي كلمني الاربعاء علشان نتقابل انهارده واتفقنا وبعد كده لا حس ولاخبر وقاالي هيكلمك انت والقاضي واحمد علشان نتقابل بس معرفش اختفي ليه
وانا يا هشام كنت عاوز اجيب طقم بوجيهات جديد اركبه قبل مسافر اجيبه سن طويل ولا قصير وكنت عاوز اجيبه اتنين شمعه
وياريت تقولنا علي وصفة ادماير للكارونه والفتيس والحمد لله ان مشكلتك اتحلت

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 26-08-2012, 12:58 AM

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدصلاح القاضى مشاهدة المشاركة

انا تعبان من يوم ما كنت معايا يا اتش

ولسه فايق النهارده حتى الفرح مرحهتوش نهائى

ولسه هبدأ بعد بكرا اخلص بقيت الشغل الكهربا وامشط السن

وهروح اظبط الكبراتير تانى عند العمده عندنا فى طنطا واشغل بك السلانسسيه لانه كنت لغيته بس لاحظت ان العربيه بتاكل بنزين والشكمان اسود

ان شاء اعمل الشغل دا كله يوم الاتنين
ازيك يا قاضي ربنا يعينك علي عربيتك انت تخلصها وتجلنا بيها القاهره ان شاء الله علطول
علي فكرة انا المشكلة اللي عندي حلتها وجبت صباع حرارة جديد وركبته زي الفل
بس العربيه عاوزه بطاريه وهشام قالي هيجبهالي

قديم 26-08-2012, 12:58 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
عاجل رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimooo مشاهدة المشاركة

ازيك يا قاضي ربنا يعينك علي عربيتك انت تخلصها وتجلنا بيها القاهره ان شاء الله علطول
علي فكرة انا المشكلة اللي عندي حلتها وجبت صباع حرارة جديد وركبته زي الفل
بس العربيه عاوزه بطاريه وهشام قالي هيجبهالي
إزيك يا أيمن عامل اه ؟ يارب تكون بخير انا كلمتك انت ومصطفى ومحمد القاضى ومفيش اى حد رد عليا مع انى اتصلت كتير ربيكوا كلكم على مدار اليوم امبارح واول امبارح

معلش انا سألت البطاريات رافعة فوق اليومين دول مش هنلاقى السعر اللى احنا عوزينه

ممكن نشوف بطارية هوبيكة من الشركة الهندسية SMG وتكون 80 أمبير بس اهم حاجة شحن الدينامو يكون مظبوط
قديم 26-08-2012, 01:11 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

إزيك يا أيمن عامل اه ؟ يارب تكون بخير انا كلمتك انت ومصطفى ومحمد القاضى ومفيش اى حد رد عليا مع انى اتصلت كتير ربيكوا كلكم على مدار اليوم امبارح واول امبارح

معلش انا سألت البطاريات رافعة فوق اليومين دول مش هنلاقى السعر اللى احنا عوزينه

ممكن نشوف بطارية هوبيكة من الشركة الهندسية SMG وتكون 80 أمبير بس اهم حاجة شحن الدينامو يكون مظبوط

وانا يا هشام كنت عاوز اجيب طقم بوجيهات جديد اركبه قبل مسافر اجيبه سن طويل ولا قصير وكنت عاوز اجيبه اتنين شمعه
وياريت تقولنا علي وصفة ادماير للكارونه والفتيس والحمد لله ان مشكلتك اتحلت

قديم 26-08-2012, 03:17 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
للاهمية رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cars admire مشاهدة المشاركة

كمان كنت عاوز اجيب طقم بوجيهات بس مش غالي اوي اجيب نوع ايه !!aimooo لودج جولدن !!الرابطhttp://masrmotors.com/vb/showpost.ph...&postcount=2فى شارع دمشق طقم بوجيهات من هناك نوع ممتاز بـ 80 جنية البوجية اربعة شمعة بدون رجل واسمة لودج جولدن صناعة ايطالى وجسم البوجية (السن القلاووظ لونة دهبى ) اداؤة حلو جدا

الكلمات الدليلية
132, fiat