العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 12-04-2012, 04:31 PM
teffa85 teffa85 غير متواجد حالياً

teffa85 is a jewel in the roughteffa85 is a jewel in the roughteffa85 is a jewel in the rough
افتراضي رد: رابطه ( قول معاك كام و انا اقولك تجيب ايه بفلوسك )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yahiaashraf مشاهدة المشاركة

بالعكس

الساجا عربيه ممتازه

بس انا بقول علشان انتشارها مش زى اللوجان

لكن ده ميعيبش العربيه
متشكر جدا على سرعة الرد معنى كلامك اتوكل على الله واشترى الساجا 2012 وحكاية الانتشار دى مش فارقة معايا لانى من النوع اللى مبيفكرش ابيع المهم عندى حاجة تريحنى واكون مقتنع بيها وانا بصراحة مقتنع بالساجا ولما شوفتها كمان على الحقيقة وجربتها مقولكش انا نويت اشتريها لدرجة انى بقيت مجنون بيها ههههههههه معلش طولت عليك ومتشكر جدا لحضرتك
قديم 12-04-2012, 08:01 PM
Ahmed AlGamal Ahmed AlGamal غير متواجد حالياً

Ahmed AlGamal is a glorious beacon of lightAhmed AlGamal is a glorious beacon of lightAhmed AlGamal is a glorious beacon of lightAhmed AlGamal is a glorious beacon of lightAhmed AlGamal is a glorious beacon of light

قدامي عربية سوزوكي سويفت 1996 ... انا لسة ما شوفتهاش بس الراجل صاحب المعرض ( الوسيط) بيقوللي ان حالتها فوق الممتازة ومش محتاجة حتى تغيير زيت ( مع اني مش فاهم ده معناه ايه حتى )

قاللي ان صاحبها طالب فيها 35 الف

هل السعر ده كويس عليها بفرض ان حالتها زي ما الراجل بيقول كده

و ايه راي سعادتك في العربية و الموديل ده بوجه عام ... هل السويفت كويسة ولا استنى لما الاقي حاجة احسن

انا كان في دماغي اجيب هيونداي اكسل .. ايهما افضل؟
قديم 12-04-2012, 08:03 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة teffa85 مشاهدة المشاركة

متشكر جدا على سرعة الرد معنى كلامك اتوكل على الله واشترى الساجا 2012 وحكاية الانتشار دى مش فارقة معايا لانى من النوع اللى مبيفكرش ابيع المهم عندى حاجة تريحنى واكون مقتنع بيها وانا بصراحة مقتنع بالساجا ولما شوفتها كمان على الحقيقة وجربتها مقولكش انا نويت اشتريها لدرجة انى بقيت مجنون بيها ههههههههه معلش طولت عليك ومتشكر جدا لحضرتك
توكل على الله

و الف مبروك مقدما
: waving:
قديم 12-04-2012, 08:17 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed AlGamal مشاهدة المشاركة

قدامي عربية سوزوكي سويفت 1996 ... انا لسة ما شوفتهاش بس الراجل صاحب المعرض ( الوسيط) بيقوللي ان حالتها فوق الممتازة ومش محتاجة حتى تغيير زيت ( مع اني مش فاهم ده معناه ايه حتى )

قاللي ان صاحبها طالب فيها 35 الف

هل السعر ده كويس عليها بفرض ان حالتها زي ما الراجل بيقول كده

و ايه راي سعادتك في العربية و الموديل ده بوجه عام ... هل السويفت كويسة ولا استنى لما الاقي حاجة احسن

انا كان في دماغي اجيب هيونداي اكسل .. ايهما افضل؟

بالنسبه للسعر فهى ممكن تنزل 1000

بس اللى انا اعرفه ان احسن موديل فى السويفت هى موديل 94 علشان يابانى

الاكسيل الصراحه مبتعجبنيش

و شايف ان الويفت احسن
قديم 13-04-2012, 03:06 AM
الصورة الرمزية lifedream83
lifedream83 lifedream83 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيبة

lifedream83 will become famous soon enough

انا معايا ف حدود 15000 و عايزة اجيب حاجة متغلبنيش علشان دي اول مرة اسوق و خايفة جدا و ياريت اعرف اني احسن اجيب حاجة مستعملة كده اجرب فيها و لا اروح ادفعهم مقدم حاجة جديدة علما بأني مش هاقدر ادفع قسط اكتر من 500 جنيه