العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 08-06-2011, 12:02 AM
الصورة الرمزية kimocyc
kimocyc kimocyc غير متواجد حالياً

kimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أفكار تحولت إلى رموز : من ساعة بج بن إلى ميدان التحرير

لم ارى جديد.. لانك متميز دائما.. الله عليك يا استاذ أحمد
قديم 08-06-2011, 12:38 AM
الصورة الرمزية ahmed_harb777
ahmed_harb777 ahmed_harb777 غير متواجد حالياً

ahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل تشرب الاسماك عندما تعطش من ماء البحر ؟؟؟

سبحان الله الخالق المبدع
شكرا ياميدو علي المعلومات الجديده والرائعه

قديم 08-06-2011, 12:56 AM
aboelesaad
Guest

للاهمية عايز تقف قدام المرايه ,........!!!!!

احبائي في الله ... اصدقائي بل و اخواني

بمسكي عليكو كلكو

ومع قدوم منتدانا من جديد ويهل هلاله حبيت افتح للناس كلها المرايه بمعني نمشي المرايه علي كل عضو اذا كان بقي من الاداره او غيرها فكلنا سواسيه

المرايه هتكون كالاتي

اننا كل اسبوع هنقف قدام عضو معين ونحطه قدام كل اخواته وطبعا الاعضاء هي الي هتحط نفسها احنا مش هنجبر حد علي انه يقف قدام مرايه الي عايز يقف يا اهلا بيه

طب كلكو هتقولو طب و بعدين بعد ما نقف هنعمل اي

العمل هيكون عمل باقي الاعضاء كلنا هنقول رأينا في العضو ده بكل صراحه ومفيش مجال للزعل لانك الي جيت برجليك للمرايه
يعني مثلا انا اول واحد هقف قدام المرايه
الاعضاء بقي يتسلو عليا
اي عيوبي واي المواقف الي عملتها معاهم كل واحد يحكي حبه عن الي جواه تجاهي موقف وحش مقلب او صفه محبهاش فيا او حبها
اي حاجه تدور جواك تجاهي طلع الي جواك

طب هتقولو واي لزمتها دي لعبه
هقولكو
محدش فينا بجد بيشوف نفسه غلطان
يعني مثلا كورسير ياما قولت فيه اشعار و مقالب وياما علمت عليه بالصيني مش جايز بيكون مضايق بس محرج يقول هنا بقي يطلع الي جواه و انا اشوف مضايق من اي و مش هصالحه و لا هتغير طبعا هههههههههههههه

بجد فكره الموضوع و هدفه هي تقريب قلوب الناس من بعضها ونبقي اكتر اخوة و يبقي في بنا عشم ونعرف اي جوا الي بنعامله عشان نزود المعزة دي

اتمني تكون الفكره حلوة و تنال اعجابكم
ويلا الاسبوع ده عليا عيشو بقي
وخليكو فاكرين انا مشرف يعني الي هيقول كلمه كده و الا كده هينطرد مش هياخد انذار بس
ههههههههههههههههه
انا بهزر طبعا بجد عايز الصراحه المطلقه

قديم 08-06-2011, 01:23 AM
الصورة الرمزية ahmed_harb777
ahmed_harb777 ahmed_harb777 غير متواجد حالياً

ahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond repute

مش ممكن موضوع هايل في العرض واسلوب رائع ومعلومات جديده ومفيده جدا
شكرا يا أ / احمد

قديم 08-06-2011, 01:30 AM
الصورة الرمزية mr mohamed
mr mohamed mr mohamed غير متواجد حالياً
من انا؟: مواطن مصرى
التخصص العملى: فنى طائرات حربية
هواياتي: القراءة - الانترنت

mr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant future

تميز وابداع كما عهدناك فى موضوعاتك

تسلم الايادى عالموضوع الجامد والصورة المكملة للموضوع

تقييمى الشخصى اكثر من ممتاز يا استاذنا

--------------------------------------------------------

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة