العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 29-08-2011, 04:53 AM
الصورة الرمزية albarbary
albarbary albarbary غير متواجد حالياً

albarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these parts
افتراضي رد: بصراحه هل تحب مبارك ؟؟؟؟؟

الوقت أنا إما من الفلول ، أو إما من أمن الدولة اللى لا زال نشط على الإنترنت ، أو مش طبيعى و مريض و متلازمة ستوكهولم و الكلام الفاضى دا ، و مش وارد عند الأخوة خالص إن أبقى مواطن مصرى عادى بيحكم على الأمور بمنطقية و موضوعية و دى مشكلة أحداث 25 يناير ، من ليس معنا فهو علينا، دكتاتورية الثورة ، لا يا أساتذة يا أفاضل أنا لا فلول ولا أمن دولة ولا منتفع
أنا واحد شايف الأمور من منظور مختلف تماماً
لا هو حب لمبارك ولا كره لمبارك ، فى حاجة اسمها التقييم ، و التقييم يجب أن يتم بموضوعية و بعيداً عن العواطف
أنا سقت أدلة على أن الأحداث مدبرة فعلاً ولم أشاهد تعليقاً واحداً على أى دليل
و على أى حال ، اللى عاوز يفهم يقدر يقرأ الكتب الآتية
حكام العالم الجدد
أحجار على رقعة الشطرنج
لعبة الأمم
صراع الحضارات
ابحث عن :: نظرية أم القرى :: التى تنفذها ايران
حاول الربط بين الأحداث و بعضها البعض
مش هتخسر حاجة ، بس حاول تعرف الحقيقة ، لما حصلت أحداث سبتمبر فى دكتور أمريكى فرغ وقته وجهده لتحليل أحداث سبتمبر و كتب بحث وصل في نهايته إلى أن اليهود هم المسئولون عن أحداث سبتمبر حاول تعمل زى ما هو عمل و اعرف الحقيقة
قديم 29-08-2011, 04:56 AM
الصورة الرمزية albarbary
albarbary albarbary غير متواجد حالياً

albarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these parts

قال الله تعالى : "قل هل ننبئكم بالاخسرين اعمالا * الذين ضل سعيهم في الحياة الدنيا وهم يحسبون انهم يحسنون صنعا " (الكهف 103-104)
إهداء لكل المتظاهرين فى أحداث 25 يناير
قديم 29-08-2011, 05:01 AM
walidelwahsh
Guest

اللهم اني صائم
عندك حق والله يا دكتور كمال
قديم 29-08-2011, 03:47 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة albarbary مشاهدة المشاركة

إهداء لكل المتظاهرين فى أحداث 25 يناير

متنساش ان المرء يحشر مع من احب وانا كنت خايف عليك بس شكلك مصمم وربنا يتولاك برحمته

يما نفسي اعرف نتيجة تقيمك لمبارك كانت ايه اكيد احنا كنا ظلمينه وهو يا عيني كان مهني الشعب واحنا اللي مفتريين ومش بنقدر النعمه اللي احنا فيها

فرعون العصر الحديث ده كتاب ان شاء الله لما اخلصه هبقي اخليك تقراه زي ما تعبت وقرأت الكتب ديه كلها

فرعون العصر الحديث من سنة 1982 الي سنة 2011

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

اللهم إنى صايم ياكورسير ......معلش إعزرنى

عزرك مقبول يا دكتور واني صائم
قديم 29-08-2011, 04:45 PM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute

اللهم إني صائم
أنا مش عارف الناس الغلابة دي مقتنعة بالكلام دة فعلا ؟؟؟!!!
مش ممكن !!!!
حاجة تخلي العقل يطير:01964E~1 63:
الصراحة أنا نفسي أشتم بس اللي موقفني خوفي من الله ( علشان الفحش و ليس علشان مبارك و المطبلاتية بتوعه )
المفروض كل واحد بيدافع عن مبارك بالاستمانة دي يخسأ و يكفينا شره
المشرحة مش ناقصة قتلة
و بعدين مش كل واحد حايفتح بقه حانحطله طوبة
صدقوني حانتعب
أبلغ رد مع هؤلاء ...

الصمت

دع النار تأكل نفسها

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]