العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ـــ*ــ هل ستشارك في الإستفتاء على الدستور وهل أنت موافق على دستور مصر 2014 ؟؟
سأشارك في الأستفتاء وأقول نعم للدستور 11 55.00%
سأشارك في الإستفتاء وأقول لا للدستور 0 0%
أنا مقاطع للإستفتاء 9 45.00%
المصوتون: 20. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 15-11-2013, 06:26 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: القضاء المصري يحكم على طلاب الأزهر ب 17 سنة سجن بينما مهرجان البراءة للجميع مستمر مع أولاد الحرام

قديم 15-11-2013, 06:29 AM

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: القضاء المصري يحكم على طلاب الأزهر ب 17 سنة سجن بينما مهرجان البراءة للجميع مستمر مع أولاد الحرام

وده اخيرا
الادب حلو مفيش كلام
قديم 15-11-2013, 07:36 AM
ci7ic ci7ic غير متواجد حالياً

ci7ic is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

اهالينا زمان علمونا اننا منتكلمش مع حد مفيش بينا سابق معرفه اساسا الا
و بدايه الكلام تبدء يا استاذ فلان اوعلان ولو منعرفش اسمه نقوله حضرتك او ابو فلان اوعلانه
حتي لو كان اصغر مننا في السن بما انه اول تعارف
وعامه بما انك بياناتك مبهمه واسم حضرتك سيفيك
وردي عليك بالاسلوب ده لانك ليك مشاركات وبتتكلم فيها بلباقه وبتقول باشا وسيدي الفاضل وسيدتي الفاضله يعني عارف ازاي تحترم الناس وجيت عندي وسبحان الله
عشان انا مؤيد
بس مش ده موضوعنا
انا حبيت اقول الكلمتين دول عشان الاعضاء متفتكرش اني تهكمت عليك بدون سبب لمجرد انتقادي

ممكن ياسيدي الفاضل بدل ما تقولي كده وتشغل نفسك بيه علي الفاضي ادخل اعمل 8 صفحات مش 4 لصالح الاخوان
ده توبيك مفتوح واللي عاوز ينزل حاجه ينزلها براحته
انت فاهم غلط
اعمل اللى انت عايزه انا مش مهتم بيك اساسا انا لقيت موضوع داخل اقرأ ايه اللى بيتقال فيه
ملقتش حد غيرك و عمال تكرر و حتى محدش بيرد عليك و جالى ملل شديد يعنى كنت بحسب
ال5 صفحات فيهم حد بيتكلم
بالنسبه انى اقول لمين حضرتك فده شىء يرجعلى و بعدين الأتيتيود بتاعك مظنش ان ممكن يكون فيه اى كلام مستقبلا او رد
have fun
قديم 15-11-2013, 08:06 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ci7ic مشاهدة المشاركة

انت فاهم غلط
اعمل اللى انت عايزه انا مش مهتم بيك اساسا انا لقيت موضوع داخل اقرأ ايه اللى بيتقال فيه
ملقتش حد غيرك و عمال تكرر و حتى محدش بيرد عليك و جالى ملل شديد يعنى كنت بحسب
ال5 صفحات فيهم حد بيتكلم
بالنسبه انى اقول لمين حضرتك فده شىء يرجعلى و بعدين الأتيتيود بتاعك مظنش ان ممكن يكون فيه اى كلام مستقبلا او رد
have fun
عاوز مين يرد عليه الساعه6 الصبح
وانا مطلبتش منك اهتمام ولا يهمني اهتمامك من عدمه
واعتقد اني لو عاوز منك كلام او او رد مستقبلا مكنتش قولتلك كده ولا ايه
لاني يختار احب اتكلم مع مين وامتي وده من حقي اظن

good luck
قديم 15-11-2013, 11:24 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

بإمانة يا استاذ احمد
انت راضى عن اللى عملوه
بغض النظر عن الاحكام و المقارنة
دا ينفع ؟ بيهد الجامعة

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا

الكلمات الدليلية
17 سنة, مصر, الأزهر, الصعيد, بحري, تصويت, تزوير, تفجير, خائن, رئاسة, شحن, عسكر, فلول, إخوان, إيقاف, إرهاب, إستفتاء, إنتخاب, إنتخابات, طلب شراء سيارة