العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 06-02-2012, 03:32 AM
walidelwahsh
Guest

افتراضي رد: فلول الثوار

نكتة بعد كل النكد دا

قديم 06-02-2012, 03:56 AM
walidelwahsh
Guest

قديم 06-02-2012, 12:18 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

استاذ وليد يعني حضرتك ارغمتني اني اشوف الاخ سيلفر و شوفت موضوع ليه معمول فيه بتاع 90 صفحة فتحت اخر 3 صفحات منهم و رديت رد اللي انا شايفه يعبر عن رأيي!!!

انا مش مطالب اني اعلق حبل المشنقة لكل معارض و ردودي عليك كانت بناءا اني فتحت اول الموضوع لقيت فيديو هزلي حضرتك حتى الان ما اعترفتش ان ترجمته كلها مغالطات!!!
قديم 06-02-2012, 12:27 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

و رد اخير على موضوعك لان فعلا الاسلوب مش عاجبني بالمرة

قبل ما تهاجمني كل التعليقات اللي كاتبها سيلفر مذكور فيها مصدر الموضوع ( حتى لو رأي ) و كاتبه و كمان صورته!!!! يا ريت تبص شويه قبل ما كنت تكتب تعليقك هناك - و المرة الوحيدة اللي كتب رأيه ذكر قبلها تحت عنوان " تعليق " يعني بيوضح انه ده تعليقه الشخصي على الخبر اللي قبله

يا استاذ وليد الحق يستمد قوته من شرعيته التي وهبها الله اليه - لو انت مصادرك محترمه يا ريت تضيفها هنا علشان نرجع للمصدر و نستفيد كلنا في فضح المؤامرة على مصر

و كون انك شايف المؤامرة من شباب مصر او من بعض الدول الاجنبية انا شايف ان اكبر خطر هو حاكم ظالم خايف انه يتفضح على رؤوس الاشهاد و يعرف عنه انه فاسد و حرامي فبيبذل قصارى جهده انه يدمر الوضع في البلد ليستمد شرعيته من الفوضى

و لكني اظل و ازال احترم رأيك المخالف طالما بتأتي الي بدليل منطقي ممكن يخاطب العقل و لو كان دليلك منطقي انا اوعدك اني اتبنى رأيك بالكامل
قديم 07-02-2012, 10:39 PM
walidelwahsh
Guest