العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل ممكن الاقي لانوس تقسيط
ياريت 6 85.71%
الاقي حد 1 14.29%
يساعدني 2 28.57%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 7. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 11-07-2009, 02:06 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كيفية حساب الفوايد

التامين دة شى مفيد لصاحب العربية وضمان للجة ال بتقسط معها
يعنى لو انت حدث اى تلفيات للسيارة فالتامين بيتحمل صيانة السيارة من الخارج خبطات وحكات وما الى ذلك
ولا قدر الله لو العربية اتسرقت فهل من المعقول انك تستمر فى دفع اقساط شى انت لا تستفيد منة طبعا صعب وبتالى التامين بيتحمل ذلك لصاحب السيارة والبنك ال مقسط منة العربية
وفرضا انك مش عايز تامين وانك هتتنازل عن حقك فلا تجبر بنك على ان يتنازل هو الاخر عن حقة فى انة اعطاك تمويل بباقى ثمن السيارة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bakrawady مشاهدة المشاركة

طيب ممكن تكمل جميلك وتعرفنا موضوع التأمين اللي في حد ذاتة بيكون زي او اكتر من الفايدة
يعني لو انا مقسط عربية على خمس سنين والفايدة على المبلغ المتبقي هتكون 15 الف فبلاقي تامين كل سنة الفين ونص يعني 12 الف ونص تأمين !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

ويارات تقولنا في معارض او بنوك بتدي من غير تأمين
قديم 11-07-2009, 02:08 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز اقسط عربية مستعملة في حدود 100 الف اة 105 الف

صعب تقسيط سيارة وانت مش من القاهرة
ممكن تقسط جديد وتدفع نصف ثمن السيارة ولا يكون مطلوب منك اى ضمنات يعنى صورة بطاقة وايصال كهرباء
قديم 11-07-2009, 05:09 PM
eng.sherif246 eng.sherif246 غير متواجد حالياً

eng.sherif246 will become famous soon enough
افتراضي رد: عاوز عربيه بمقدم 10000 جنيه

السلام عليكم
ا . سيف
اولا شكرا على سعة صدرك فى ردودك على جميع الاعضاء والذين كنت واحد منهم
ثانيا اريد اخذ راى حضرتك
امبارح شوفت عربيه لانوس 1 موديل 2000 والعربيه رشه خارجى وفيها خدوش وتجريح ودى معاينه مبدائية
وكان صاحبها عارضها تقسيط وكنت بعرض عليه المبلغ اللى حضرتك عارفه 10000 جنيه مقدم و1000 جنيه شهرى على سنة ونص يعنى يبقى 18000 جنيه وباقى المبلغ فى شهر 10 السنه اللى جايه هو كان بيتكلم فى 41500 جنيه يعنى الباقى تقريبا يكون 13500 فى شهر 10 السنه اللى جايه
هو وافق على ده كله بس عاوز يرفع المقدم شويه
مش عارف هو العربيه دى كويسة زمناسبه للاسعر اللى عارضة كتقسيط
والعرض اللى انا بقوله ده مناسب وهل من الممكن الاقى حاجه زى كده تانى ولا دى فرصة واحاول ارفع المقدم علشان ما ضعش
وشكرا لسعة صدرك واهتمامك
قديم 11-07-2009, 10:28 PM
malah malah غير متواجد حالياً

malah is on a distinguished road
128 تقسيط

السلام عليكم
أنا عضو جديد فى المنتدى الكريم ده و ده اول موضوع ليا أتمنى يكون جميع العضاء بخير أنشاء الله

لو سمحتوا يا جمعاة أنا عايز عربية 128 بالتقسيط بس تكون بحالة جيدة ممكن حد يفيدنى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ptmnlo123per1127
قديم 13-07-2009, 10:53 AM
sikostar sikostar غير متواجد حالياً

sikostar is just really nicesikostar is just really nicesikostar is just really nicesikostar is just really nice
افتراضي رد: 128 تقسيط

عندي سيارة 128 للبيع بالتقسيط
0121101043
اتصل بيا والله المستعان

الكلمات الدليلية
a113, للتقسيط, موتورز, مطلوب, النترا2010, بمصر, تقسيط بنك, سيارة, عربية, عربيه, فيورا, مطلوب شراء سيارة, تويوتا كورولا, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, تقسيط سيارات, اسبيرانزا, سيارات جديدة