العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 05-08-2009, 04:34 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سنكوح و عديله و قلة القيمه ( قصه من البريمه )

جامد يا دكتورنا العزيز
ايه المواهب المدفونه دي و كانت فين من زمان

حـازم خـضـر

قديم 05-08-2009, 06:12 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

شكرآ يا حازم باشا !
والله لا مواهب ولا حاجه ! دانا مجرد واحد بيحكى أحداث حصلت له موش أكثر !

و رغم ان ذاكرتى ضعيفه جدآ للآسماء لدرجة أول لما حد يقول لى أسمه بأكون نسيته مع آخر

حرف نطقه ! تصور ! ptmnlo123per144 لكن ذاكرتى للآشكال والآفعال قويه و الحمدلله ! و كذلك بالنسبه

للطرق و المبانى ( مثل الحمام الزاجل ) ! ptmnlo123per154

و على فكره أنا ماعرفش أتكلم كلمتين من دول على بعض فى وسط قعده مثلا ! ptmnlo123per1147

و ممكن ساعات أألف برده حاجه حلمنتيشى كده على الماشى ( بس بهدف ) يعنى موش لمجرد

التأليف أو علشان أقول أنا جدع ! صحيح بأقول أنا جدع بس لما بأكون شارب عصير قصب !ptmnlo123per154

Dr. Bolbolan

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 05-08-2009, 08:11 PM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute

ptmnlo123per1147 يا جماعه السنكوح ده دايما ليه مناخير كبيره ودايما يقول انا العمود قصدى الامين
وامه عديله دايما طلعا علينا بكتاب ماما ساميه وكتاب عالم صغير ويلا كتب ماما ساميه للجميع ptmnlo123per1147
بس افشت امه عرفت مين بقى السنكوح يطلع بقى اخو الشنكوح اللى ابوهم عامل زى طرد البصل كده بالظبط عيله عاليه
الناس بتعمل دماغ والعيله دى بتعمل دماغيين ptmnlo123per1147هو فيه ايه ptmnlo123per1147
قديم 05-08-2009, 09:54 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

ايه ده هوه الهبو وصل أوروبا كمان ؟؟؟ptmnlo123per1106

Dr. Bolbolan

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 06-08-2009, 08:58 AM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute

ptmnlo123per1147يا دكتور بولبولان الهبو موصلش اوروبا وبس دا الهبو انتشر وفاح على مستوى الكره الارضيه حتى فى اعماق البحار ptmnlo123per1147 السمك اشتكى يا راجل من ريحه الهبو بتاع عائله سنكوح وعديله وخصوصا سنكوح ابو مناخير طويله ptmnlo123per1147
هوه فيه ايه ههههههههههptmnlo123per111 6

الكلمات الدليلية
حوادث سيارات, الشاي, اعلانات, اضحك, دحك, فرفش, نكت, كاميرا