العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 01-03-2012, 01:53 AM
الصورة الرمزية silverlite
silverlite silverlite غير متواجد حالياً
من انا؟: بحاول اعيشها صح !
التخصص العملى: اداره اعمال
هواياتي: القراءه -المتاجره- السينما الجيده وخاصه التاريخيه-الافلام التسجيليه - السيارات

silverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مخطط تصفيه الثوره ,,

مريد البرغوثي :
الثورة قدمت دماءها من أجل هذا البرلمان... وكل ما قدمه لها البرلمان حتى الآن التصــفيق للداخــلية وبكــري وحــبة هــولز ..!!!

قديم 01-03-2012, 01:55 AM
هواياتي: القراءه -المتاجره- السينما الجيده وخاصه التاريخيه-الافلام التسجيليه - السيارات

silverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond repute

رويترز: مصر ترفع الحظر على سفر الأمريكيين المتهمين في قضية التمويل الأجنبي دون إسقاط التهم عنهم

قديم 01-03-2012, 01:58 AM

قديم 01-03-2012, 06:13 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silverlite مشاهدة المشاركة

رويترز: مصر ترفع الحظر على سفر الأمريكيين المتهمين في قضية التمويل الأجنبي دون إسقاط التهم عنهم
يا بوب هما كانوا كده كده طالعين غصب عن عين التخين ، فمكنش ليه لازمة المجلس العسكري يعمل دكر ويتبت في الرجولة

كل الموضوع المجلس العسكري كان عايز يلهي الناس شوية ويبين قد ايه هما وطنيين وبيحبوا مصر هههههه تحيا مصر

بس في الاخر بقي منظره باييييييييييييييييخ

وبعدين المنظمات الحقوقية لما تاخد دعم من الخارج للتوعية بالحريات والديموقراطية: يكون اسمه تمويييل اجنبي ( خيييييييانة )
الجيش لما ياخد فلوس من الخارج عشان يطبق اتفقية كامب ديفيد : اسمه دعم عسكري( انت مش وطني ولا ايه متخليناش نتحبس)
السلفيين لما تاخد فلوس من السعودية : بيكون اسمها زكاة وصدقة ( واللي مش عاجبه يشرب من البحر -فاسق-)

وبعدين يا عم خلينا سامتين، الواحد مش عايز يتكلم عشان ميتحرقش دمه
قديم 01-03-2012, 06:42 AM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو الشوق كاديلك مشاهدة المشاركة

يا بوب هما كانوا كده كده طالعين غصب عن عين التخين ، فمكنش ليه لازمة المجلس العسكري يعمل دكر ويتبت في الرجولة

كل الموضوع المجلس العسكري كان عايز يلهي الناس شوية ويبين قد ايه هما وطنيين وبيحبوا مصر هههههه تحيا مصر

بس في الاخر بقي منظره باييييييييييييييييخ

وبعدين المنظمات الحقوقية لما تاخد دعم من الخارج للتوعية بالحريات والديموقراطية: يكون اسمه تمويييل اجنبي ( خيييييييانة )
الجيش لما ياخد فلوس من الخارج عشان يطبق اتفقية كامب ديفيد : اسمه دعم عسكري( انت مش وطني ولا ايه متخليناش نتحبس)
السلفيين لما تاخد فلوس من السعودية : بيكون اسمها زكاة وصدقة ( واللي مش عاجبه يشرب من البحر -فاسق-)

وبعدين يا عم خلينا سامتين، الواحد مش عايز يتكلم عشان ميتحرقش دمه
مرحبا بيك استاذ ابو شروق فى القائمة السوداء و القلة المندسة عدو الوطن لانك جبت سيرة العسكر بما لا يرضى الاغلبية الوطنية الذكية و عدو الدين لانك غمزت على الاحزاب السلفية انا عملت زيك و بطلت اتكلم كتير عشان الضغط و حرقة الدم , و احييك على اسلوبك فى الكتابة عبرت على الى عايز اقوله و اكتر شوية

سلم الحكم للعسكر و ادى صوته للى معملش الثورة=