العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 26-06-2013, 07:43 PM
يحيى سعيد يحيى سعيد غير متواجد حالياً

يحيى سعيد is a jewel in the roughيحيى سعيد is a jewel in the roughيحيى سعيد is a jewel in the rough
افتراضي رد: من يدعون الإسلام، قتلوا وسفكوا الدماء لتولي السلطة فى البلاد

استاذ yehia ashraf نصيحة منى متحولش تقنع حد فى الفترة دى بالذات.. كل واحد دماغه مريحاه " انا دماغى مريحانى و غيرى دماغه مريحاه " انا مبأصودش اى اساءة لاى عضو من الاعضاء الكرام بس انا زهقت من المجادلات البيزنطية الى لا بتودى و لا بتجيب كل واحد مقتنع بافكاره .. احنا نسيب الموضوع للخلقنا هو الوحيد الى الى حيبت فى الامر و حكمه نافز سواء حينصر الاخوان او حايخزيهم .. بس انشاء الله الاولى
قديم 26-06-2013, 07:51 PM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hnh_75 مشاهدة المشاركة

بلاش هبل علي عبط علي استهبال المش قادر يصدق ان البلد حققت انجازات محصلتش طوال حكم مبارك في خلال سنة في ظل فشلة وحرامية الانقاذ وبلطجيتهم وقضاء العار وفاسدين الشرطة يبقه مش بيفهم او مش عايز يفهم واهم شئ يدور في نفسه كويس عايش ازاي ومنين .......زمشفتش احد يقول انه معارض للدكتور مهندس محمد مرسي الا ووجدت فيه حكم قراءني صريح وليس فتوي تحتمل الاختلاف
يدور كويس عايش ازاي ومنين ازاي يعني
ليه هو مرسي بيعدي علينا في البيت ويدينا فلوس ولا ايه ولا بيصرف علي البلد من جيبه ولا من فلوس الجماعه
وكل اللي معارض مرسي ليه حكم قرأني صريح مش فتوي ده علي اساس انه احد الصحابه ولا علي اساس اكم انتوا بس اللي يتقروا قرأن واحنا كفره
اكيد لو احنا مش مصدقين انجازات مرسي في سنه اللي محصلتش في 30 سنه لذلك وصفتنا بالهبل والعبط والاستهبال

فكلامك ده اكبر دليل علي العبط والهبل والاستهبال
اما القضاء العار ده فهو هو اللي كان بيخرج الاخوان ايام النظام السابق ولا اللي مش معايا يبقي عدوي
قديم 26-06-2013, 07:53 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة يحيى سعيد مشاهدة المشاركة

استاذ yehia ashraf نصيحة منى متحولش تقنع حد فى الفترة دى بالذات.. كل واحد دماغه مريحاه " انا دماغى مريحانى و غيرى دماغه مريحاه " انا مبأصودش اى اساءة لاى عضو من الاعضاء الكرام بس انا زهقت من المجادلات البيزنطية الى لا بتودى و لا بتجيب كل واحد مقتنع بافكاره .. احنا نسيب الموضوع للخلقنا هو الوحيد الى الى حيبت فى الامر و حكمه نافز سواء حينصر الاخوان او حايخزيهم .. بس انشاء الله الاولى

تمام و علشان كده انا قررت عدم المشاركه فى اى مواضيع سياسية او اى مواضيع تتعلق بمرسى و الاخوان
قديم 26-06-2013, 08:39 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hnh_75 مشاهدة المشاركة

بلاش هبل علي عبط علي استهبال المش قادر يصدق ان البلد حققت انجازات محصلتش طوال حكم مبارك في خلال سنة
لا والنبي ؟؟
قولي انجاز كويس والناس كلها اجمعت عليه مرسي عمله ؟؟

في ظل فشلة وحرامية الانقاذ وبلطجيتهم وقضاء العار وفاسدين الشرطة
يبقا شكلك عايزينا نمسك الطبلة ونطبل لمرسي على اي حاجة يعملها

يبقه مش بيفهم او مش عايز يفهم
بقا المعارضين لمرسي مش بيفهموا حاجة ؟؟
انا مش عايز اشتم بصراحة

واهم شئ يدور في نفسه كويس عايش ازاي ومنين
امال عايزيني افكر في ايه ؟؟
اي مواطن عادي في الدنيا كلها كل اللي يهمه ان يعيش كويس ويقبض مرتب كويس ويعيش حياة بني ادم
ومش فارقة معاه مين اللي بيحكم

.......زمشفتش احد يقول انه معارض للدكتور مهندس محمد مرسي الا ووجدت فيه حكم قراءني صريح وليس فتوي تحتمل الاختلاف
نياهاهاهاهاهاهاها
طب طلعلي النص القراني الصريح دا

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn
قديم 26-06-2013, 08:53 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

يا اهلا باهلك وعشيرتك الارهابيين يا استبن

التحريات تكشف تورط جهادي في شبكة التجسس لصالح إسرائيل بسيناء

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش