العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 02-05-2011, 10:49 PM
الصورة الرمزية lionmb
lionmb lionmb غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد ابراهيم محمد عبدة
التخصص العملى: طالب في مدرسة كليه السلام بنين (اشاره روكسي)
هواياتي: الكمبيوتر والسيارات

lionmb has much to be proud oflionmb has much to be proud oflionmb has much to be proud oflionmb has much to be proud oflionmb has much to be proud oflionmb has much to be proud oflionmb has much to be proud oflionmb has much to be proud oflionmb has much to be proud oflionmb has much to be proud of
افتراضي رد: الافنتي الي كنت قلت انها نزلت مصر

فعلا جميله
بس ليا سؤال هي نزلت القاهره في التوكيل ولو نزلت مواصفتها اه

أتيت القبور فناديتُها
فأين المعظّم والمُحتقر ؟؟

وأين المُذلّ بسلطانه؟؟
وأين المزكى إذا ما افتقر

تفانوا جميعاً فما مخبرٌ
وماتوا جميعاً ومات الخبر

تروحُ وتغدوا جناة الثري !!
وتمحوا محاسن تلك الصور

فياسائليّ عن اُناس مضوا
أما لك فيما بقى مُعتبر !!

تفكر في نبات الارض و انظر .... الى آثار ما صنع المليك ُ
عيون ٌ من لجين شاخصات .... بأبصار هي الذهب السبيك ُ

على قضب الزبرجد شاهدات .... بأن الله ليس له شريك
قديم 03-05-2011, 01:53 PM
الصورة الرمزية Mr.Mamo
Mr.Mamo Mr.Mamo غير متواجد حالياً

مدير مبيعات - جنرال أوتوموتيف
التخصص العملى: منسق مبيعات سيارات
هواياتي: العاب الكمبيوتر الجماعية(كره القدم )

Mr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond repute

ايوه كده
علموا مصر الادب و الاحترام

الانسان هيفضل يتعلم لاخر يوم في حياتي

تحياتي للجميع و بالتوفيق

انا اتعلمت منكم حاجات كتير النهارده
وجزاكم الله خيرا

Mr / Mahmoud Gamal
استشاري عام و مدير مبيعات سيارات
mahmoud_gamal_1000@yahoo. com

للتعاقد وشراء ( أي سياره ) الرجاء الالتزام بمواعيد الاتصال
نيسان : ا / فكري الحلوجي 01223311114

هيونداي
و شيفروليه
و اوبل
وجيلي ومازدا
: ا/ احمد دعباس 01210301121

( الاتصال من الساعه العاشره صباحا وحتي العاشره مساء ماعدا يوم الجمعه )
قديم 03-05-2011, 03:11 PM
الصورة الرمزية lover4ever8989
lover4ever8989 lover4ever8989 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد بدر

lover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matars مشاهدة المشاركة

بص يا باشا انا صريح والي في قلبي على لساني تمام انا لو كنت في الاول رديت بعدوانية من غير مقصد وده عيب فيا بحاول اتخلص منو فهو كان مستنى علشان يبين المواهب تمام وانا مفرضش نفسي لانو عضو زي زيو في منتدى مافيش متطلبات لفرض نفسي وخلافه
السلام عليكم
استاذ مطر احب اوضحلك نقطه انتا اعترفت انك فى الاول كان ردك عدوانى فابالتالى لكل فعل رد فعل زى مانتا اتنرفزت هوا كمان اتنرفز واساس الموضوع كلام فارغ حاول تمتلك اعصابك بعد كدا ومش اى موضوع تافه زى ده يعصبك وعلى فكره انتا لو عرفت كروسير ( احمد ممدوح ) كويس هتحبه جدا وياريت تتقبل كلامى بصدر رحب

لااله الا الله
عدد ما كان
وعددماسيكون
وعدد الحركات
وعدد السكون
قديم 03-05-2011, 03:25 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

ما خلاص بقى الموضوع اتقفل!!!
بلاش اي نصيحة تانية لاي من طرفي الحوار لان الموضوع اتقفل - ممكن نعلق على العربية
قديم 03-05-2011, 04:20 PM
corsair
Guest

يا كابتن حسام يابور سعيد
انت لما دخلت في المشاركة وقلت رايك بجد عبجني اسلوبك ولقيت اني كنت قاسي شوية فوضحت وجهة نظري وقلت حصل خير
وانا شخصية مبتجيش الا باسياسة علشان كده يا حسام بيه بقولك يعني اديك دخلت وقلت رايك
وبتاع يشفي ويرقي فضل يغلط وانا دلوقتي الي ليا حق والرد بتاع ده علشان اشوف هيلم الدور ولا
ولا مبتعش رد يعجبني ويقول فيه انو زودها ويعتزر محدش يلمني لان انا طاقتي في الاحتمال عاملة زي شعرة الرمش

حبيبي احنا مش شغالين عندك وقت ما تحب تحرق دمنا تحرقه ووقت ما تحب تراضينا تقولنا حصل خير

انتا بتحسسني انك بتمن عليا بالمراضيه يعني بجد مش عارف اودي جمايلك فين

في النهاية احب اقولك يا ريت تغير اسلوبك لان عن نفسي قدرت استحملك غيري مش هيستحملك

ولحد كدا نقفل علي الكلام

بص يا باشا انا صريح والي في قلبي على لساني تمام انا لو كنت في الاول رديت بعدوانية من غير مقصد وده عيب فيا بحاول اتخلص منو فهو كان مستنى علشان يبين المواهب تمام وانا مفرضش نفسي لانو عضو زي زيو في منتدى مافيش متطلبات لفرض نفسي وخلافه

والله انا اللي مشوفتش زي مواهبك الحقيقة انا بجد بتنبألك بمستقبل عظيم ربنا يحميك لشبابك

علي العموم انا بردك مش هنساق ورا كلامك لان مستويا مينفعش انزل بيه اكتر من كدا