العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 13-02-2014, 03:16 AM
MohammedAladel MohammedAladel غير متواجد حالياً

MohammedAladel has a reputation beyond reputeMohammedAladel has a reputation beyond reputeMohammedAladel has a reputation beyond reputeMohammedAladel has a reputation beyond reputeMohammedAladel has a reputation beyond reputeMohammedAladel has a reputation beyond reputeMohammedAladel has a reputation beyond reputeMohammedAladel has a reputation beyond reputeMohammedAladel has a reputation beyond reputeMohammedAladel has a reputation beyond reputeMohammedAladel has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نايل موتورز الحرامى المسروق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA مشاهدة المشاركة

معلش بس انا عارف انا برغى كتير وهرغى كتير فى المواضيع ديه زى ما قولت مبزهقش بس الحته ديه تحديداً عايزة رد مركز ومحتاج منك تعقيب واضح برضو

حضرتك فين شوفت اى حاجة مكتوب عليها صاحب المنتدى هنا فى مصر موتورز والمصطلح ده جبته منين اصلاً

علشان ديه من المصايب اللى احنا بنعانى منها كمفهوم ملتبس عند الناس مع منتديات او مواقع تانية

هنا المنتدى لو قريت التعريف بيه ونظام الاساسى هتلاقى ان ملكية المنتدى ومحتواة للاعضاء جميعهم ومن الاعضاء دول نفسهم فيه مؤسسين وفيه مشرفين والقرارات بتتاخد كلها باليات بجد ديموقراطية من قبل الثورة حتى والله

ثانياً سواء الاخ ده ولا التانى محدش فيهم ليه اسهامات قيمة فى المنتدى وطبعاً كمجتمع بنراعى بين حد ليه اسهامات ومعروف وكل حاجة بس فى نفس الوقت فيه حدود وفيه ضوابط عامة بتمشى على الكل ولو فيه تساهل او تشديد لازم بيبقى على كل المشاركين فى نفس السياق ولسه من اسبوعين كان عندنا 3 اعضاء اتوقفو بسبب شتايم فى بعض اتنين منهم مؤيدين للشرعية واحد مؤيد للسيسى واغلبهم ليهم مشاركات واسهامات بس بعد طرح الموضوع على الناس بتصويت مفتوح اتاخدت القرارات فى حقهم مكانش بمزاج مشرف واحد ولا مؤسس واحد حتى مش كمان صاحب المنتدى زى ما بتقول فارجو التوضيح بس علشان بجد عايز اعرف الكلمة ديه او التصور ده مصدرة ايه بالظبط عندك
راجع ما كتبته أنت ومؤيدوك فى الرأى على المنتدى وما تلفظته من ألفاظ مسيئة تجاه عضو آخر فى المنتدى ..واستنكار له لمجرد اتهامات .. قد عقب بعدها بتفسيرا لوجهة نظره ... لم تقتنع أنت ومؤيدوك .... واستمريتم فى الإهانة والسخرية والتحدث بما لا يليق أن يحدثكم أحد به
أنا كعضو جديد مثلا لم أقرأ سياسات المنتدى التى تدعونى إياها
ولكنى أعلم أنك صاحب المنتدى ومؤسسه سمع من بعيد مثلا
ودخلت وجدتك تتحدث مع الأعضاء بهذه الطريقة أنت ومن يدعمك نفس الرأى
صدقنى أى شخص مكانى سيشعر بمعنى كلمة عصابة هذا ما قد لا تراه فى أسلوبك أو قد تراه ويعجبك وهذا يتنافى مع حرية التعبير عن الرأى

وبعد هذا تدعونى لمعرفة ما هو المنتدى ومن هم المشرفين ؟

هذا ما أعنيه بإهانة كرامة الأعضاء وتهديدهم بالوقف والخيانة والتجسس والعمل لصالح الآخرين
بالرغم من أن العضو نفسه قال لك أنه صدقك فى بعض الأشياء وذهب هناك على نايل لكى يستفسر ويتساءل واظن أنك تعرفنى جيدا وتعرف موقفى من نايل سابقا وتعرف أنى عندما سمعت مثل الكلام الذى تقوله قمت بالسؤال أيضا

أى توضيح آخر تريد ؟
قديم 13-02-2014, 03:29 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

على فكرة انا تم ايقافى هنا قبل كدة بسبب مشاركات فى قسم الثورة ومتسجلة فى ملفى لحد دلوقتى لو عايز اطبعهالك

وفى نايل انا وكريم موقوفين قبل كدة فى خناقة مع بعض

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 13-02-2014, 03:31 AM
MohammedAladel MohammedAladel غير متواجد حالياً

MohammedAladel has a reputation beyond reputeMohammedAladel has a reputation beyond reputeMohammedAladel has a reputation beyond reputeMohammedAladel has a reputation beyond reputeMohammedAladel has a reputation beyond reputeMohammedAladel has a reputation beyond reputeMohammedAladel has a reputation beyond reputeMohammedAladel has a reputation beyond reputeMohammedAladel has a reputation beyond reputeMohammedAladel has a reputation beyond reputeMohammedAladel has a reputation beyond repute

أتمنى تدخل الإدارة والتحقيق معك هذه المرة
قديم 13-02-2014, 05:59 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MohammedAladel مشاهدة المشاركة

أتمنى تدخل الإدارة والتحقيق معك هذه المرة
اتمنى تكون فهمت اللى قولته

اخر موضوعاتى

قديم 13-02-2014, 06:06 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah

ومن الاخر علشان اريح الكل الموضوع ده مش هيتقفل ومفيش حاجة منه هتتمسح ولا السيرة ديه هتتقفل على الاقل طول ما الادلة عليها لسه موجودة على النت قدام الكل وطول ما الكذب والسرقة مستمرين

يخش واحد كل اسبوع يخش الف واحد بالف عضوية ويعملو حوارات ومشاكل وخناقات اهلاً وسهلاً برضو حرامية وبرضو فكرة وعمل مسروقين ده رائى ومش هغيرة وديه ادلتى وديه تفاصيل الحكاية للى عايز يفهم غير كدة متتعبوش نفسكم على الفاضى انا مبزهقش ومبخافش ومبيهنيش

اخر موضوعاتى

الكلمات الدليلية
منتدى, حرامية, نايل موتورز, نايل موتورز الحرامى