العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 24-09-2011, 04:04 PM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الشرطه الوقحه تتحرش بحركة 6 أبريل فعلا منتهي السفاله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

يا باشا فكك من دور كريم عبد العزيز فى فيلم اولاد العم ده
انت عايز تفهمنى ان ممكن عملية تتعمل ضد اسرائيل وفى عمق اراضيها وطبعا يروح فيها ضحايا خمسة ولا عشرة ومحدش يسمع حاجة

واسرائيل على كده عارفه ان مصريين اللى عملو العملية ولا كنتو عاملين نفسكو كتائب القسام
طب كتائب القسام اعلنت مسئوليتها عن الحادث ؟؟

طيب واسرائيل مستخدمتش حاجة زى كده علشان تردح للفلسطينين ولا المصريين ولا القاعدة ولا اى حد ؟

ده كده الافلام المصرى ام الاجنبى والهندى كمان
خد ديه يا باشا هدية منى ليك

هما شوية عيال بس رجالة
يااااااااااارب اشوفك يا اسلام يابنى زيهم

ههههههههههههههههههههههههه ههههههه

تمام يابرنس

كل سنه وانته طيب

ومتنساش تشرب اللبن قبل ماتنام
قديم 24-09-2011, 04:25 PM
Viva4ever Viva4ever غير متواجد حالياً

Viva4ever is a glorious beacon of lightViva4ever is a glorious beacon of lightViva4ever is a glorious beacon of lightViva4ever is a glorious beacon of lightViva4ever is a glorious beacon of light

اساسة ممنوع الكشف عن الهوية علي النت بالنسبة للضباط القوات المسلحة و في اجهزة مخصوص

لرصد اي تجاوزات للحاجات دية زي التحريات العسكرية وحدات الكنترونية لحماية الاسرار

العسكرية و الانتاج الحربي ودية شغلها علي النت بس.

وانت عمال تحكي عن بطولات خارج الحدود ,ياراجل احترم عقول الناس شوية

وبعدين معظم وحدات الجيش مش بتنزل اجازات انت بتلاقي الوقت ده كله فين علشان تدخل علي النت .

واكيد انت عارف ان ممنوع الاب توب في وحدات الجيش و الموبيل كمان يعني اكيد مش بتكتب علي النت وانت في الوحدة ..
قديم 24-09-2011, 04:31 PM
الصورة الرمزية eman2205
eman2205 eman2205 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: اخصائى تسويق ( مصر للـتأمين )

eman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant future

كلام جميل

ايمان زكريا
شركة مصر للتأمين
01006131520
01226167673

قديم 24-09-2011, 05:05 PM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Viva4ever مشاهدة المشاركة

اساسة ممنوع الكشف عن الهوية علي النت بالنسبة للضباط القوات المسلحة و في اجهزة مخصوص

مين قال ممنوع لاسمح الله ولو ممنوع ممكن حضرتك تقوللي هو اتمنع امتي علشان امنع نفسي

وبعدين ياباشا هو انته عارف اسمي ولا رقمي العسكري ولا وحدتي ولا عارف طبيعه شغلي اصلا .....

لرصد اي تجاوزات للحاجات دية زي التحريات العسكرية وحدات الكنترونية لحماية الاسرار

العسكرية و الانتاج الحربي ودية شغلها علي النت بس.

وانت عمال تحكي عن بطولات خارج الحدود ,ياراجل احترم عقول الناس شوية

والله يااستاذ انا بحترم نفسي اولا ثم احترم الاخرين .... ومين قال خارج الحدود هو انته عارف الخط الاحمر دا يطلع ايه اصلا ولا هو واحد بيضبش بتمشي وراه علطول

وبعدين معظم وحدات الجيش مش بتنزل اجازات انت بتلاقي الوقت ده كله فين علشان تدخل علي النت .

مين قال كده ياحبيبي الاجازات بقت عاديه جدا جدا جدا واكتر من الاول كمان
الفتره اللي مكنش فيها اجازات لحد شهر 5 تقريبا انا فضلت 4 شهور بدون اجازات ماعدا 48 ساعه نزلت اجازة فيهم

واكيد انت عارف ان ممنوع الاب توب في وحدات الجيش و الموبيل كمان يعني اكيد مش بتكتب علي النت وانت في الوحدة .

مين اللي قال ممنوع بس ياعم الحج ومين قال الموبيل ممنوع كمان ... دا العساكر معاها موبيلات ....

وبعدين مين قال اللاب توب ممنوع يابرنس فيه قانون بيمنع دا مثلا ولو فيه ممكن حضرتك تجيبلي نص القانون اللي بيمنع دا

وبعدين انا نقيب يعني مش عسكري ولا صف ضابط يعني اللي ممنوع علي هؤلاء مش ممنوع عليا ....

وبعدين ايه مشكلتك اني اكون في الجيش او برا الجيش

ياعم انا بواب عماره مش مشكله يعني ...

ياحبيبي انا في موضوع قبل كدا كنت منزل بياناتي العسكريه كامله بسبب استفزاز زي استفزاز حضرتك كده

ولو كنت بصيت علي الصور عندي كنت لقيت صورتي بالزي العسكري الكامل قبل مااحذفها ....

تحياتي لحضرتك.
الرد بالاقتباس
قديم 24-09-2011, 05:39 PM
Viva4ever Viva4ever غير متواجد حالياً

Viva4ever is a glorious beacon of lightViva4ever is a glorious beacon of lightViva4ever is a glorious beacon of lightViva4ever is a glorious beacon of lightViva4ever is a glorious beacon of light

موضوع الصور النت كنت حطيطها في البروفيل بتاعك ده شئ ميهمنيش ,انا ليا البيتكتب ولي الحق

اني اقول رائ..

اولا طبعا غير مسموح استخدام الموبيل و الاب توب في الجيش ولوحد استخدمة بيتحاكم وابقي اسال حد في النقطة دية خصوصا لو في تفتيش حرب لو تسمع عنه.

بالنسبة للعملية الخارج الحدود الحمراء النت بتقول عليها فكرتني بأغنية فدااائي.... فدائي ...فدائي...

اولا انت منغير متقول رقم وحدتك او او سلاحك فممنوع انك تقول انك ضابط لان النت ده مادة دسمة

للكل المخابرات في العالم وممكن يعرفوك من الي ابي من جهازك ويهكرو جهازك

وفي محكمات عسكرية بتوصل للاعدام اسمها تسريب اسرار عسكرية و الاضرار بأمن الوطن

وطبعا لما تقول انك رجعت مصاب من سيناء في عملية خارج الخطوط الحمراء زي ما انت بتقول ده

اسمة خيانة قسم وافشاء اسرار عسكرية .

تحياتي لحضرتك