العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 113

قديم 05-06-2010, 03:17 PM
الصورة الرمزية maxxatta
maxxatta maxxatta غير متواجد حالياً
من انا؟: راجل بحب العربيات جدا
التخصص العملى: محامى
هواياتي: اسمع مزيكا والافلام الغربية وده غير قيادة العربيات بمزاج

maxxatta has a spectacular aura aboutmaxxatta has a spectacular aura about
افتراضي رد: تجاربى المريرة ومشاكلى مع الاسبرانزا A114

ممكن سوال بعد اذنك انا كنت فى الاتو ماك امبارح ولقيت الجريت وول البيرى ب54 والباندا ب 47 والايه 113 ب50 ومحتارح بعيد عن السعر اجيب مين وليه
قديم 05-06-2010, 03:22 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maged ramy مشاهدة المشاركة

تجاربى المريرة ومشاكلى مع الاسبرانزا A114

بعد استعمالى ليها لما يقرب من 200 كيلو ظهرت كمية مشاكل رخمة :-

اولا:- تلف شمع الاحتراق

ثانيا :- كسر مفصل الباب اثناء السفر واسقاط باب السيارة اثناء السفر

ثالثا :- قطع مروحة التبريد

رابعا:- تفكيك سرابنتينة التكييف

وكل مرة اذهب للتوكيل ب 100 خناقة وخناقة واخر استغلال وقلة ادب والحمد لله بعتها على 48000 ولو كانت جابت اقل من كدة مؤكد كنت هبيعها دى عربية سيئة جدا

مع احترامى لمداخلتك لكن من واقع تجربتى طبعا الكلام كله ملهوش اى اساس من الصحة وميدخلش دماغ حد بيفهم فى العربيات بنسبة 20 فى المية بشلن انا اسف بس ما ينفعش نستخف ببعض فى عرض المشاكل ونقول كلام مش ممكن يحصل مع عربية ملحومة بصمغ مش عربية حديد مش فاهم واية مصلحة اى شركة تدى عربية زيرو لحد والباب مفيش فية مفصله لان بكل احترام لاى حد مش بيعرف فى العربيات العربية لو مفصله الباب مكسورة برضة مش يقع منة الا لو كنت انت فاكك الباب بنفسك ومعرفتش تركبة وكنت ماسكة بايدك وتعبت فوقع منك وشكرا
قديم 19-06-2010, 05:53 PM
humhum humhum غير متواجد حالياً

humhum is just really nicehumhum is just really nicehumhum is just really nicehumhum is just really nicehumhum is just really nice

الأخ صاحب الموضوع اللي بيتهمنا بالسخريه
اسمحلي
اتهمك انت بالسخريه من عقولنا ، بنشر هذه القصص الخياليه ومحاولة ترويجها بدون اي دليل
فقبل ان تلومني لأني وصفت خيالك بالخصب " وهذه ليست شتيمه " ، عليك بتوجيه اللوم لنفسك لأنك نشرت قصه لم يصدقها احد سواك ، وتطالبنا ان نحترم قصتك ؟ طيب يا سيدي انا محترمك ومحترم رأيك ، بس انت برضه احترم رايي الساخر من رأيك عديم السند والمنطق
وشكرا
قديم 28-08-2010, 02:50 PM
الصورة الرمزية moslem2
moslem2 moslem2 غير متواجد حالياً

moslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of light

لو افترضنا جدلا ان كلامك صح يعنى لعربيه زيرو ب 49900 وبعد البلاوى السوده دى بعتها ب 48000

ليه بعتها لمين؟؟؟؟؟؟

لاسماعيل ياسين وزينات صدقى ؟؟اشتروها مع العتبه الخضرا؟؟؟؟

مغترب مصراوى لبلده هاوى
قديم 28-08-2010, 03:53 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moslem2 مشاهدة المشاركة

لو افترضنا جدلا ان كلامك صح يعنى لعربيه زيرو ب 49900 وبعد البلاوى السوده دى بعتها ب 48000

ليه بعتها لمين؟؟؟؟؟؟

لاسماعيل ياسين وزينات صدقى ؟؟اشتروها مع العتبه الخضرا؟؟؟؟
حلوه وهو ده الرد المناسب للمستخفين بعقول رواد المنتدى