العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل ممكن الاقي لانوس تقسيط
ياريت 6 85.71%
الاقي حد 1 14.29%
يساعدني 2 28.57%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 7. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 22-06-2009, 01:48 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اريد شراء سياره نوبيرا مستعمله بالتقسيط المباشر بمقدم 25000

حضرتك الان فى القاهرة ام خارج مصر خالص
هنعتمد على اثبات دخل حضرتك عن طريق كشف حسابك فى التحويلات
دة لو عايز العربية باسمك

لو باسم اخيك يبقى هنعتمد على مفردات مرتبة هو

التامين على السيارة شى مهم ومش هيكون باسمك هيكون لصالح البنك او شركة التمويل ممكن انت لا تستفيد بة زى مانت عايز بس انت مينفعش تهدر حق الجهة الممولة للسيارة فى ضمان حقها لازم تعملة طلام سيارة بالتقسيط وممكن انت لا تستغلة
قديم 22-06-2009, 01:52 PM
ahmed122250 ahmed122250 غير متواجد حالياً

ahmed122250 is on a distinguished road
افتراضي رد: تقسيط المستعمل

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
انا من اسكندرية و عايز اعرف معرض لتقسيط المستعمل
و الفايدة بتبقى فى حدود كام
قديم 22-06-2009, 01:52 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقسيط المستعمل

بمفردات مرتب ومقدم 20 الف يبقى الباقى 1450 فى الشهر لمدة 5 سنوات
قديم 23-06-2009, 10:28 AM
wom010 wom010 غير متواجد حالياً

wom010 is on a distinguished road
تقسيط مستعمل بالقاهره وتقسيط جديد بدون مفردات

سلام عليكم ورحمة الله
انا ياجماعه مش هاطول عليكم انا كنت بدور بردو على عربيه قديمه بالتقسيط بمقدم 5000 و 500 شهريا وكنت بدور على حاجه 128 او اى شيئ زيها ولفيت وعرفت ناس كتير والحمد لله ربنا وفقنى
انا مش هاقول انى مكتب ولا حاجه لا انا شاب زيى زيكم وعايز اخدمكم

الموضوع دا ياجماعه انا هاقول فيه امكانياتى وانشاء الله اكون عند حسن ظنكم
هانبتدى بالجديد
بخصوص الجديد فى فيرنا وبقيت الموديلات الحديثه المنتشره حاليا ممكن تدفع لصاحب السياره 15 او 10.000 حسب المبلغ اللى هوا دفعه للبنك وانت بتكمل مع البنك بعد كدا.... طبعا كدا اتلغى موضوع المفردات بالنسبه للناس المتعثره فى الاوراق وعايزه جديد بالقسط

ثانيا القديم... موديلات 80 . 79 . 78 . 87 . وانشاء الله فوق ال 80 كمان

امكانية التقسيط لسكان القاهره بدفع مقدم 5000 جنيه ويتم احتساب الباقى ودفعه على اقساط حسب راحتك ولاكن لاتقل عن 500 جنيه

فى نفس الموضوع اللى عايز حاجه هايسيبلى معلوماتها يعنى الموديل من كام لكام ونوع السياره وعايزها قسط ولا كاش وهوا منين بالظبط والاسم ورقم التليفون وسيب الباقى على الله وانا هاعمل كل مابدالى لايجاد السياره له
وانشاء الله الموضوع دا هايكون خلال عموله بسيطه جدا

ودا رقم تليفونى لو حد مستعجل لانى مش بخش الا كل يوم مره او يومين حسب التواجد

عماد
0106326668
قديم 23-06-2009, 11:05 AM
الصورة الرمزية dreamer lover
dreamer lover dreamer lover غير متواجد حالياً

dreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to behold
افتراضي رد: ارجو الافادة من اهل المعرفة لو تكرمتم عايز اجيب عربية حلوة تقسيط

شكرا استاذ سيف علي التوضيح بتاع حضرتك
وانا خلاص استقريت علي الافيو ونويت اشتريهه تقريبا
فياريت حضرتك تقلي المقدم بتاعها كام بالظبط وهدفع قسط فيهه كام تقريبا واقل قسط ممكن والمهم تقسطها كام وحاجة هوالمقدم والقسط الي علي خمس سنين بيكون كدة شملت تمن الفوايد
وبالتاكيد الوالد هيجيب لحضرتك مفردات المرتب والاشاياء المتعلقة ااخري
بس بيني وبينك انا حزين شوية كان نفسي في الانسر الشكل الجديد قوي بس غالية جدا رغم ازمة السوق وبالرغم انها ملهاش قبول بالشارع بس من باب العلم بالشئ يمكن يجد جديد في اليومين دول ووالدي يفرجها عليو ويجبهالي لو ممكن حضرتك تقلي هية تمنها كام لو اتوماتيك وهيكون المقدم كام والتقسيط كام في الشهر تقريبا والمانويل نفس الشئ من باب العلم يمكن يجد جديد

التعديل الأخير تم بواسطة dreamer lover ; 23-06-2009 الساعة 11:15 AM

الكلمات الدليلية
a113, للتقسيط, موتورز, مطلوب, النترا2010, بمصر, تقسيط بنك, سيارة, عربية, عربيه, فيورا, مطلوب شراء سيارة, تويوتا كورولا, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, تقسيط سيارات, اسبيرانزا, سيارات جديدة